Χρησιμοποιούμε τα cookies στην ιστοσελίδα μας, σύμφωνα με την Οδηγία 2009/136/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Μάξιμος Χαρακόπουλος | Νέα Δημοκρατία - Ερωτήσεις
Menu
A+ A A-

Επιστροφή ΦΠΑ σε αγρότες Φαρσάλων του ειδικού καθεστώτος

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΠΑ ΣΕ ΑΓΡΟΤΕΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ

Οι μεγάλες καθυστερήσεις της Πολιτείας στις πληρωμές και στις αποζημιώσεις των αγροτών εντείνουν το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι απασχολούμενοι στον πρωτογενή τομέα εν μέσω της δεινής οικονομικής κρίσης.

Συγκεκριμένα, οι αγρότες του ειδικού καθεστώτος στα Φάρσαλα παραμένουν απλήρωτοι, ενώ δεν υπάρχει κανένα χρονοδιάγραμμα από την αρμόδια ΔΟΥ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής του ΦΠΑ. Η ΔΟΥ Φαρσάλων στις εύλογες διαμαρτυρίες των δικαιούχων παραγωγών για τις καθυστερήσεις επικαλείται σοβαρή έλλειψη προσωπικού.

Επειδή η αγανάκτηση των αγροτών του ειδικού καθεστώτος της επαρχίας Φαρσάλων είναι δικαιολογημένη,

ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

  1. Τι προτίθεστε να πράξετε ώστε οι αγρότες του ειδικού καθεστώτος της επαρχίας Φαρσάλων να πληρωθούν άμεσα την επιστροφή του ΦΠΑ;
  2. Ποια τα οργανικά κενά στη ΔΟΥ Φαρσάλων και τι σκοπεύετε να πράξετε για την εύρυθμη λειτουργία της και την εξυπηρέτηση των πολιτών;

Ο ερωτών Βουλευτής


Μάξιμος Χαρακόπουλος

________

Read more...

Αρδευτικά προβλήματα στην ευρύτερη περιοχή του Τυρνάβου

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: ΑΡΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

Σε δυσμενέστατη θέση βρίσκονται οι παραγωγοί στην ευρύτερη περιοχή του Τυρνάβου λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην άρδευση των καλλιεργειών τους, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χάσουν την παραγωγή τους.

Σύμφωνα και με δημοσίευμα στον τοπικό Τύπο, (εφημερίδα Ελευθερία, φύλλο 26ης Μάιου 2011) λόγω της δύσκολης οικονομικής θέσης των παραγωγών, οι Τ.Ο.Ε.Β Μάτι Τυρνάβου και Αγίας Σοφίας, αδυνατούν να εισπράξουν από αυτούς τα ποσά που τους αναλογούν από τη χρήση του αρδευτικού νερού, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να εξοφλήσουν με τη σειρά τους τις υποχρεώσεις τους προς τη ΔΕΗ, η οποία κατόπιν τούτων, διακόπτει την ηλεκτροδότηση σε γεωτρήσεις.

Οι καθυστερήσεις στην πληρωμή των παραγωγών από την επιστροφή Ε.Φ.Κ πετρελαίου, στην καταβολή των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ για το πράσινο σκουλήκι και στην εξόφληση της συνδεδεμένης ενίσχυσης λόγω λαθών στο βαμβάκι, στα αγροπεριβαλλοντικά προγράμματα (βιολογικά και νιτρορύπανση) σε συνδυασμό με τα αυξημένα έξοδα για την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο, έχουν φέρει σε δεινή οικονομική κατάσταση τους αγρότες της περιοχής. Έτσι, η αδυναμία άρδευσης αυτή τη στιγμή για μποστανικά, ντομάτες και αργότερα για άλλες καλλιέργειες, θα είναι η χαριστική βολή μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που όλοι βιώνουμε.

Επιπροσθέτως, τα εκτεταμένα φαινόμενα κλοπής καλωδίων και λοιπού αρδευτικού εξοπλισμού που λαμβάνουν χώρα σε μεγάλη έκταση τον τελευταίο καιρό στον κάμπο, επιβαρύνουν την κατάσταση για τους αρμόδιους οργανισμούς διαχείρισης του αρδευτικού νερού, οι οποίοι καλούνται να επιδιορθώσουν τάχιστα τις ζημιές αυτές εν μέσω τις αρδευτικής περιόδου.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα «πολεμικό» σκηνικό στις εν λόγω άλλα και σε άλλες περιοχές του νομού Λάρισας και όσο οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν τα προβλήματα θα πολλαπλασιάζονται τόσο σε αριθμό τόσο και σε έκταση.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Πώς προτίθεστε να παρέμβετε προς την επίλυση του προβλήματος των αγροτών της ευρύτερης περιοχής Τυρνάβου που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο απώλειας της σοδειάς τους;

Ο ερωτών Βουλευτής


Μάξιμος Χαρακόπουλος

_________27.05.2011

Read more...

Στον αέρα οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ


ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ

ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

Εμφανής είναι η εγκατάλειψη της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Τη στιγμή που η ανεργία καλπάζει, οι άνεργοι συμπολίτες μας αυξάνονται με αλματώδεις ρυθμούς και η προσφορά εργασίας είναι αισθητά μειωμένη, η Κυβέρνηση εγκαταλείπει ειδικότητες, όπως οι τεχνικές, οι οποίες μπορούν και έχουν τη δυνατότητα να αναστρέψουν το αρνητικό κλίμα. Η ανυπαρξία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου και η αδράνεια που παρατηρείται εκ μέρους των αρμοδίων, αποκαλύπτουν το μέγεθος της απαξίωσης του θεσμού της τεχνικής εκπαίδευσης.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι υφίστανται την κατάφωρη αδικία και τον εμπαιγμό των συναρμόδιων Υπουργείων. Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων υπηρετούν στα σχολεία του ΟΑΕΔ, τα οποία ανήκουν στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα σχολεία αυτά είναι αντίστοιχα και ισότιμα των σχολείων που υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας, ακολουθούν τα ίδια προγράμματα διδασκαλίας, έχουν τις ίδιες αναθέσεις μαθημάτων, διδάσκουν την ίδια ύλη και τα ίδια συγγράμματα και οι απόφοιτοί τους έχουν τα ίδια δικαιώματα (επαγγελματικά κ.α.) με τους αποφοίτους των Τ.Ε.Ε. και των ΕΠΑ.Σ. του Υπουργείου Παιδείας. Παρόλο αυτά, όμως, η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών αυτών δεν αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας. Μονίμως, λοιπόν, οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται από κάθε ρύθμιση στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Οι αγώνες και οι εύλογες  κινητοποιήσεις τους ήταν άμεσες και ξεκινούν πριν από το 2001. Τα διαβήματα προς τα αρμόδια Υπουργεία ήταν και είναι συχνά, παρόλο αυτά, όμως, το μόνο που εισέπραξαν ήταν την αδιαφορία και την άρνησή τους για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας. Το Υπουργείο αντιμετωπίζει τους καθηγητές του ΟΑΕΔ ως καθηγητές β΄ διαλογής, τη στιγμή που τα σχολεία του ΟΑΕΔ είναι αποδεδειγμένα τα καλύτερα σχολεία τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων έχουν προϋπηρεσίες ανάλογες με αυτές των συναδέλφων τους του Υπουργείου Παιδείας, στηρίζουν τον απόλυτα πετυχημένο θεσμό της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και παρόλο αυτά  γίνονται δέκτες της απαξίωσης των αρμοδίων. Δεν ζητούν χάρη, αλλά ζητούν την αποκατάσταση της αδικίας που υφίστανται και την αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας από το Υπουργείο Παιδείας. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το αρμόδιο Υπουργείο, προσπαθώντας να επιλύσει το πρόβλημα της προϋπηρεσίας, αναγνώρισε μόνο την προϋπηρεσία των καθηγητών γενικής παιδείας του ΟΑΕΔ, δηλαδή θεολόγων, γυμναστών, φυσικών, φιλολόγων κ.α., εξαιρώντας και παραγκωνίζοντας τους καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων. Όπως επίσης με το άρθρο 6 του Ν. 3848/2010, αναγνώρισε τις προϋπηρεσίες άλλων σχολών, όπως του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Τ.Ε.Κ.) κ.α.

Ακόμη και ανεξάρτητες αρχές, όπως ο Συνήγορος του Πολίτη, αλλά και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους αποφάνθηκαν και γνωμοδότησαν θετικά για το συγκεκριμένο ζήτημα, προτείνοντας τη δίκαιη μεταχείριση των εν λόγω εκπαιδευτικών και την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους.

Τελευταίο παράδειγμα απαξίωσης και εγκατάλειψης του ΟΑΕΔ και του πολυσχιδούς έργου που προσφέρει, είναι η αδιαφορία ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς ο Οργανισμός προκειμένου να εκσυγχρονίσει τις μεθόδους διδασκαλίας επένδυσε σε νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία δεν έτυχαν της μέριμνας από το αρμόδιο Υπουργείο. Συγκεκριμένα, η διδασκαλία των τεχνικών μαθημάτων του ΟΑΕΔ θα γινόταν με ρεαλιστικές ασκήσεις και μέσω της χρήσης Η/Υ. Για το σκοπό αυτό σε κάθε σχολική μονάδα δημιουργήθηκαν δυο εργαστήρια Καινοτόμων Μεθόδων Διδασκαλίας και Εικονικής Πραγματικότητας, όπου το κάθε ένα εξοπλίστηκε με 15 υπολογιστές. Για την υποστήριξη αυτού του έργου επιμορφώθηκαν συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευτικών, στην πλειοψηφία τους ωρομίσθιοι και δαπανήθηκε σημαντικός αριθμός χρημάτων για την επιμόρφωση και τη στελέχωση των εργαστηρίων αυτών. Η λειτουργία των εργαστηρίων αυτών και η αποδοχή τους από τον μαθητικό πληθυσμό έτυχαν μεγάλης αναγνώρισης. Δεν έτυχαν, όμως, αναγνώρισης από την Κυβέρνηση, η οποία ενώ θα έπρεπε να τα ενισχύσει, εντούτοις παρόπλισε τον πρωτοποριακό τεχνολογικό εξοπλισμό και αδιαφόρησε πλήρως για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Κατόπιν τούτων, επερωτώνται οι συναρμόδιοι Υπουργοί:

- Προτίθενται τα συναρμόδια Υπουργεία να σταματήσουν τον εμπαιγμό και να αποκαταστήσουν την αδικία που  υφίστανται οι  ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ και να προβούν στην αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους;

- Για ποιους λόγους, τα συναρμόδια Υπουργεία, αρνούνται επιμόνως την αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, ενέργεια που συνιστά παραβίαση της συνταγματικής επιταγής περί ισότητας;

- Δεδομένων των θετικών γνωμοδοτήσεων, τόσο από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, όσο και από την ανεξάρτητη αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη, προτίθενται τα συναρμόδια Υπουργεία να προβούν άμεσα στην αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εν λόγω εκπαιδευτικών, όπως άλλωστε έπραξαν και με τις σχολές του ΟΤΕΚ;

- Υπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες, η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, δεδομένου ότι ο συνδικαλιστικός τους φορέας, η ΟΛΜΕ δεν είναι αρνητική σε κάτι τέτοιο;

- Προτίθεται το αρμόδιο Υπουργείο, στην εποπτεία του οποίου ανήκει ο ΟΑΕΔ, να προωθήσει την ανάπτυξη της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας, την στιγμή που είναι ήδη υπαρκτός ο εξοπλισμός και οι τεχνολογικές μέθοδοι για την υλοποίησή του;

- Με ποιους τρόπους προτίθεται η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου, διαμέσου του ΟΑΕΔ, να αξιοποιήσει τα εργαστήρια εικονικής πραγματικότητας αλλά και τον γενικότερο τεχνολογικό εξοπλισμό, που μένει αναξιοποίητος, έτσι ώστε να καταστεί η χώρα μας μια από τις προηγμένες εκπαιδευτικά χώρες στον τομέα της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης;

- Για ποιον λόγο τα συγκεκριμένα εργαστήρια παρέμειναν κλειστά το τρέχον εκπαιδευτικό έτος 2010-2011 και για ποιον λόγο δεν αξιοποιήθηκαν οι καθηγητές, που τα τελευταία χρόνια επιμορφώθηκαν και εργάστηκαν σε αυτά;


ΟΙ ΕΠΕΡΩΤΩΝΤΕΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

  1. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
  2. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
  3. ΓΑΛΗΝΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
  4. ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
  5. ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  6. ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
  7. ΖΩΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
  8. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ
  9. ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
  10. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  11. ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  12. ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
  13. ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ΣΙΜΟΣ
  14. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
  15. ΚΟΛΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  16. ΚΟΛΛΙΑ ΤΣΑΡΟΥΧΑ  ΜΑΡΙΑ
  17. ΛΕΓΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  18. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
  19. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
  20. ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  21. ΜΠΕΚΙΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
  22. ΜΠΟΥΡΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
  23. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  24. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
  25. ΠΑΠΑΣΙΩΖΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  26. ΣΑΛΜΑΣ ΜΑΡΙΟΣ
  27. ΤΖΗΚΑΛΑΓΙΑΣ ΖΗΣΗΣ
  28. ΤΖΙΜΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
  29. ΤΣΙΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  30. ΤΣΟΥΜΑΝΗ ΕΥΓΕΝΙΑ
  31. ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
  32. ΧΑΛΚΙΔΗΣ  ΜΙΧΑΗΛ
  33. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ
Read more...

Αδικαιολόγητη και αιφνιδιαστική υποβάθμιση ΤΕΙ Λάρισας

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στην ακαδημαϊκή και φοιτητική κοινότητα η αιφνιδιαστική επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα λίγο πριν την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων για αναστολή εισαγωγής φοιτητών σε 4 Τμήματα του ΤΕΙ Λάρισας για το ακαδημαϊκό έτος 2011-12, χωρίς να διευκρινίζεται εάν ο αποκλεισμός τους από τα μηχανογραφικά δελτία προμηνύει την κατάργησή τους.

Μεταξύ των Τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας είναι και το Τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων, ιστορικής σημασίας και από τα πρώτα που ιδρύθηκαν στο ΤΕΙ Λάρισας, στα κτήματα του κληροδοτήματος της Αβερωφείου Γεωργικής Σχολής. Με βάση την από 13-05-2011 απόφαση της ΓΣ του Τμήματος προκύπτει ότι είναι μοναδικό στην Ελλάδα. Επιπλέον, βάσει έκθεσης του ΤΕΙ Λάρισας για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του, προκύπτει η μεγάλη ζήτηση των αποφοίτων του συγκεκριμένου Τμήματος στην αγορά εργασίας. Άλλωστε, τις σημαντικές υπηρεσίες τους στον τομέα της γεωργικής παραγωγής και ιδιαίτερα στη Θεσσαλία επεσήμανε με υπόμνημα του προς την αρμόδια Υπουργό και ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Τονίζεται, τέλος, ότι δεν ελήφθη υπόψη η εξωτερική αξιολόγηση του Τμήματος που πραγματοποιήθηκε από την ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Κατόπιν τούτων ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

  1. Σκοπεύετε να καταργήσετε τελικά τα 4 Τμήματα του ΤΕΙ Λάρισας;
  2. Πώς θα επιτευχθεί η πολυαναμενόμενη ανάπτυξη όταν καταργούνται σχολές, όπως το Τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων, που ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα;
  3. Γιατί δεν προηγήθηκε διάλογος με τους αρμόδιους φορείς ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να αιτιολογήσουν την ανάγκη συνέχισης της λειτουργίας ορισμένων Τμημάτων;
  4. Γιατί δεν συγκλήθηκαν  τα αρμόδια όργανα, τα Συμβούλια Ανώτατης Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΣΑΠΕ και ΣΑΤΕ);

Αθήνα, 31 Μαΐου   2011

Ο ερωτών βουλευτής


Μάξιμος Χαρακόπουλος

_______

Read more...

Επίσπευση στις εκτιμήσεις του ΕΛΓΑ για τη χαλαζόπτωση στο Αργυροπούλι Λάρισας

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΙ ΛΑΡΙΣΑΣ

Εν μέσω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που οι αγρότες μας βιώνουν έντονα, το αίτημα για άμεση και δίκαιη αποζημίωση των παραγωγών όταν πλήττεται η σοδειά τους καθίσταται επιτακτικό.

Στο νομό Λάρισας στις 29 Μαΐου 2011 σφοδρή χαλαζόπτωση έπληξε την παραγωγή επιτραπέζιων αχλαδιών, ροδάκινων και σταφυλιών στην ευρύτερη περιοχή του Αργυροπουλίου.  Σε ορισμένες περιοχές, η καταστροφή της παραγωγής άγγιξε ακόμη και το 100%. Διαπιστώνοντας το μέγεθος της προσβολής των καλλιεργειών τους, οι καλλιεργητές αισθάνονται απόγνωση, καθώς βρίσκονται ήδη στα όρια της επιβίωσης.

Μετά την κινητοποίηση των αρμόδιων τοπικών φορέων, το ζητούμενο πλέον για τους παραγωγούς της περιοχής είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι εκτιμήσεις με την πληγείσα παραγωγή πάνω στα δένδρα, ιδιαίτερα σε καλλιέργειες όπως τα ροδάκινα, η συγκομιδή των οποίων θα γινόταν τις αμέσως επόμενες μέρες, προκειμένου να διασφαλιστούν δίκαιες αποζημιώσεις.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

Πότε θα ξεκινήσει το περιφερειακό κατάστημα του ΕΛΓΑ Λάρισας τις εκτιμήσεις προκειμένου να αποδοθούν γρήγορες και δίκαιες αποζημιώσεις στους πληγέντες παραγωγούς στην περιοχή του Αργυροπουλίου Λάρισας;

Ο ερωτών Βουλευτής

 

Μάξιμος Χαρακόπουλος

01.06.2011_____


Read more...

Κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής στο Λύκειο

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Ήδη με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς εμφανίστηκαν πολλαπλά προβλήματα στα σχολεία, όπως οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών, τα τμήματα με υπεράριθμους μαθητές, οι καταλήψεις στα σχολεία. Και σαν επιστέγασμα αυτής της κατάστασης το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα στο Τύπο, επεξεργάζεται σχέδιο για το νέο Λύκειο, από το οποίο εξαιρεί αδικαιολόγητα το μάθημα της Πληροφορικής, ανατρέποντας πλήρως το πρόγραμμα και τη φιλοσοφία σπουδών που εφαρμόζεται έως τώρα.

Τα σχετικά δημοσιεύματα αναστάτωσαν γονείς, μαθητές, αλλά και τους εκπαιδευτικούς της Πληροφορικής που αγωνιούν για το εργασιακό τους μέλλον.

Στην εποχή της μετάβασης στην κοινωνία της πληροφορίας και ενώ ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στις 8/10 παρουσίασε το «ψηφιακό σχολείο» στη Λήμνο, μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελούσε κακόγουστο αστείο. Ιδίως τη στιγμή που το μάθημα  της   Πληροφορικής είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς πολλά τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ, εκτός των Τμημάτων Πληροφορικής, διδάσκουν προγραμματισμό στο Α’ εξάμηνο. Επιπλέον, ο ψηφιακός αλφαβητισμός σαφώς αποτελεί για τους νέους επιστήμονες όπλο ενάντια στην ανεργία, ενώ μπορεί να συνδράμει σημαντικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας που πλήττονται από την τρέχουσα οικονομική συγκυρία.

Κατόπιν τούτων ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

Είναι όντως στις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής στο Λύκειο και αν ναι, πώς δικαιολογείται μια τέτοια λανθασμένη απόφαση;

Αθήνα,  22  Νοεμβρίου   2010

Ο ερωτών βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

_____________

Read more...

Αποκατάσταση αδικιών του συνταξιοδοτικού καθεστώτος στρατιωτικών στελεχών

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

ΘΕΜΑ:      ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΔΙΚΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

Το ελληνικό κράτος, αναγνωρίζοντας τις δύσκολες συνθήκες εργασίας συγκεκριμένων κατηγοριών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν σε μονάδες υψηλών απαιτήσεων και ρίσκου, τους υπήγαγε σε ένα καθεστώς ευεργετικού υπολογισμού των συντάξιμων χρόνων τους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 41 του Π.Δ. 169/2007, ο χρόνος υπηρεσίας των στρατιωτικών που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας, εν ενεργεία αλεξιπτωτιστή και υποβρύχιου καταστροφέα, καθώς και ο χρόνος καταδυτικών εξαμήνων αυτών που υπηρετούν σε υποβρύχια, λογίζεται διπλάσιος σε καιρό ειρήνης και τριπλάσιος σε καιρό πολέμου. Η αναγνώριση του επιπλέον συντάξιμου χρόνου για τις συγκεκριμένες κατηγορίες στρατιωτικών γίνεται μόνο εφόσον αυτοί που διετέλεσαν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας συμπλήρωσαν 18ετή και οι άλλοι 20ετή πραγματική στρατιωτική υπηρεσία και, επιπλέον, εφόσον κατέβαλαν διπλάσιες ή τριπλάσιες ασφαλιστικές εισφορές αντίστοιχα (άρθρο 8 παρ. 2 του ν. 2084/1992).

Η παραπάνω πρόβλεψη του Π.Δ. 169/2007 τροποποιήθηκε με το ν. 3865/2010: με το άρθρο 20 παρ. 6 αυτού ορίζεται ότι οι στρατιωτικοί της παρ. 1 του άρθρου 41 του Π.Δ. 169/07 θεμελιώνουν δικαίωμα διπλασιασμού ή τριπλασιασμού των συντάξιμων χρόνων τους μόνο εφόσον συμπλήρωσαν 25 έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας. Ενώ στην παρ. 2 του ίδιου άρθρου προβλέπεται μεταβατική περίοδος εφαρμογής που ορίζει τη σταδιακή αύξηση της υποχρέωσης πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας για τα «στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος» που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

1.Ισχύει η ως άνω μεταβατική περίοδος και για τα στελέχη που τελούν σε κατάσταση πτητικής ενέργειας, εν ενεργεία αλεξιπτωτιστή και υποβρύχιου καταστροφέα; Αν όχι, πώς εξηγείτε τη νομοθετική αυτή παράλειψη;

2. Σκοπεύετε να προβείτε σε τροποποίηση των προϋποθέσεων θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος για τις συγκεκριμένες κατηγορίες στρατιωτικών με την πρόβλεψη εφαρμογής και της μεταβατικής περιόδου;

Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου 2010

Ο ερωτών βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

___________

Read more...

Ανάγκη στήριξης της τευτλοκαλλιέργειας και της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΤΕΥΤΛΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΖΑΧΑΡΗΣ

Είναι γνωστό ότι τα δεδομένα που έχει δημιουργήσει για την Ελληνική Ζαχαροβιομηχανία η αναμόρφωση της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς (ΚΟΑ) της Ζάχαρης (Κ 318,319,320)/2006, έχουν προκαλέσει οικονομική ασφυξία στην ΕΒΖ ΑΕ. Η τιμή πώλησης της ζάχαρης είναι πρακτικά αισθητά χαμηλότερη του κόστους παραγωγής της, με επακόλουθο τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης Ιουλίου 2009 - Ιουνίου 2010 να δείχνουν καθαρές ζημίες 23,899 εκατ. €.

Από τη δυσχερή θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα η Ε.Β.Ζ. Α.Ε. επηρεάζονται όχι μόνο οι εργαζόμενοι στη βιομηχανία αλλά και οι αγρότες που ασχολούνται με την καλλιέργεια των τεύτλων. Οι τευτλοπαραγωγοί, μία ιδιαίτερα παραγωγική ομάδα της ελληνικής υπαίθρου κινδυνεύει με αφανισμό, καθώς το μέλλον τους είναι άμεσα συνδεδεμένο με το μέλλον και την πορεία της Ε.Β.Ζ.

Η πολιτική της ΕΒΖ να μειώσει το 2010 την τιμή των ζαχαροτεύτλων, παρουσιάστηκε από τη διοίκηση της εταιρίας ως μονόδρομος, για τη μείωση του κόστους του τελικού προϊόντος, της ζάχαρης. Μια τιμολογιακή πολιτική που αποθάρρυνε ουσιαστικά τους αγρότες από την σπορά τεύτλων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις κακές καιρικές συνθήκες κατά την εποχή της σποράς (Φεβρουάριο και Μάρτιο) είχαν ως αποτέλεσμα η συνολική καλλιεργηθείσα έκταση να φτάσει περίπου τις 125.000 στρ., από τα οποία παρήχθησαν λιγότεροι από 80.000 τόνους ζάχαρης καλύπτοντας δηλαδή ούτε κατά το ήμισυ τα προβλεπόμενα της εθνική μας ποσόστωσης σε ζάχαρη (175.702 τόνους).

Αλλά και κατά τη διάρκεια της καλλιεργητικής περιόδου, οι καιρικές συνθήκες ήταν αντίξοες. Όσοι λοιπόν τόλμησαν να σπείρουν, πέρα από την όψιμη σπορά, κατέληξαν με παραγωγικά αποτελέσματα υποβαθμισμένα από τις παρατεταμένα υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και τις έντονες βροχοπτώσεις κατά την εποχή της συγκομιδής (Σεπτέμβριο και Οκτώβριο). Συνεπώς ιδιαίτερα μειωμένο θα είναι φέτος το εισόδημα των αγροτών που καλλιέργησαν τεύτλα και υπό αυτές τις συνθήκες είναι αυτονόητο ότι η τευτλοκαλλιέργεια οδεύει με μαθηματική ακρίβεια προς το τέλος. Πλησιάζοντας μάλιστα στο 2012 οπότε θα ολοκληρωθεί η καταβολή της ενίσχυσης προς τους καλλιεργητές, από το Ευρωπαϊκό Ζαχαρικό Ταμείο των 35€/οτρ, η τευτλοκαλλιέργεια χάνει και το τελευταίο της στήριγμα.

Η κατάσταση γίνεται δυσκολότερη με την εφαρμοζόμενη αντιλαϊκή και αντιαγροτική πολιτική της κυβέρνησης εδώ και 14 μήνες τώρα. Αντί στήριξης, ο αγρότης αντιμετωπίζει την αδιαφορία και την έλλειψη στοχευμένης πολιτικής από το αρμόδιο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Με καθυστέρηση 12 μηνών από την υπογραφή του σχετικού ΦΕΚ 2204/2-10-2009, η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη δράση 2.1 του μέτρου 214 του Άξονα 2 του ΠΑΑ 2007-2013 (Αρ. Πρ.: 169814/13.10.2010) «Προστασία των Ευαίσθητων στα Νιτρικά Περιοχών» προβλέπει ενίσχυση για τα ενταγμένα στο πρόγραμμα τεύτλα και το βαμβάκι στην πεδιάδα του Αργούς, όπου δεν υπάρχουν τέτοιες καλλιέργειες!

Πέραν όμως της παραπάνω γεωγραφικής αστοχίας, τα τεύτλα θα μπορούσαν να ενταχθούν και στη δράση 2.3 του μέτρου 214 «Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης» διότι είναι καλλιέργεια, η οποία αναπτύσσεται σε όλα τα στάδιά της υπό την αυστηρή γεωτεχνική εποπτεία της ΕΒΖ, σε επίπεδο φυτοπροστασίας, λίπανσης, άρδευσης και σποροπαραγωγής ακολουθώντας τους κώδικες ορθής γεωργικής πρακτικής της πολλαπλής συμμόρφωσης.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Σκοπεύετε  να   εντάξετε  τις   πραγματικές  τευτλοπαραγωγικές περιοχές στην προαναφερθείσα δράση 2.1 του μέτρου 214 του Άξονα 2 του ΠΑΑ 2007-2013;

2.  Υπάρχει   προγραμματισμός   να   ενταχθεί   η   καλλιέργεια   των τεύτλων   στη   δράση   2.3   του   μέτρου   214   «Σύστημα   Ολοκληρωμένης Διαχείρισης»;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Αθήνα, 14.12.10

Γεώργιος Κασαπίδης

Θεόδωρος Καράογλου

Σάββας Αναοτασιάδης

Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος

Μιχαήλ Χαλκίδης

Ευστάθιος Κωνοταντινίδης

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Χρήστος Ζώης

__________________________2_____________3

Read more...

Βαθμολογική εξέλιξη ΕΜΘ πτυχιούχων ΤΕΙ


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

ΘΕΜΑ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΜΘ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΤΕΙ

Οι Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) αποτελούν τη μετάβαση των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) στον επαγγελματικό σύγχρονο στρατό. Καθώς οι περισσότεροι εξ αυτών είναι απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ διεκδικούν από την πολιτεία ανάλογη βαθμολογική εξέλιξη με αυτή των αποφοίτων των παραγωγικών σχολών των Υπαξιωματικών.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την παρ. 1α του άρθρου 2 του Ν.  3549/2007, ΑΕΙ, κατά την έννοια του άρθρου 16 παρ. 5 του Συντάγματος, είναι τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: τον πανεπιστημιακό και τον τεχνολογικό, στον οποίο περιλαμβάνονται και τα ΤΕΙ.

Προφανώς ανταποκρινόμενη στο παραπάνω αίτημα, η κυβέρνηση, με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν. 3883/2010, προέβλεψε τη δυνατότητα των ΕΜΘ που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 5 έτη πραγματικής υπηρεσίας και είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ ή κάτοχοι ισότιμου αναγνωρισμένου τίτλου σπουδών αλλοδαπής να μετατάσσονται στο Σώμα των Μονίμων Υπαξιωματικών με την ειδικότητά τους προς κάλυψη κενών οργανικών θέσεων του βαθμού τον οποίο φέρουν, με απόφαση του οικείου κατά κλάδο Ανωτάτου Συμβουλίου, ως πληρούντες τα κριτήρια του άρθρου 12 .

Όμως, στο άρθρο 1, περίπτ. ιστ, του ίδιου νόμου εισάγεται ένας ορισμός που αναιτιολόγητα δημιουργεί συνθήκες άνισης αντιμετώπισης μεταξύ των ΕΜΘ. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι «ως Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) νοούνται τα ιδρύματα ανώτατης Εκπαίδευσης πανεπιστημιακού τομέα που αναφέρονται στην υποπερίπτωση αα) της παραγράφου 1α του άρθρου 2 του ν.3549/2007».

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Για ποιο λόγο εξαιρούνται του ανωτέρω δικαιώματος μετάταξης οι ΕΜΘ, πτυχιούχοι ΤΕΙ, και όταν μάλιστα ο Ν. 3549/07 συμπεριλαμβάνει ρητά στα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης και τα ΤΕΙ;

2. Είναι στις προθέσεις σας η άρση της αδικίας που υφίστανται βαθμολογικά οι Ε.Μ.Θ. που κατέχουν τίτλο σπουδών από ΤΕΙ;

Αθήνα, 16 Δεκεμβρίου  2010

Ο ερωτών βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

_____________

Read more...

Άνιση φορολογική μεταχείρηση μεταξύ καινόυριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΘΕΜΑ:ΑΝΙΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Πρόσφατα η κυβέρνηση, παράλληλα με τις διατάξεις για την απόσυρση των αυτοκινήτων, ανακοίνωσε και μέτρα που ουσιαστικά επιδοτούν την αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου, με αφαίρεση έως και 100% του τέλους ταξινόμησης, αφήνοντας εκτός τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ίδιων προδιαγραφών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνθήκες άνισου και αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ επιχειρήσεων που εμπορεύονται καινούργια και αυτών που εμπορεύονται μεταχειρισμένα οχήματα, με φανερές τις επιπτώσεις που θα έχει σε χιλιάδες επιχειρήσεις που δε θα μπορέσουν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και θα αναγκαστούν να κλείσουν. Επί της ουσίας, αδικείται το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου, αυτό που αφορά το εμπόριο εισαγόμενων και εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, και ευνοούνται οι εταιρείες που εισάγουν καινούργια αυτοκίνητα.

Από πλευράς του καταναλωτή, στερεί από αυτόν που πλήττεται από την οικονομική κρίση, τη δυνατότητα αλλαγής του παλαιού και ρυπογόνου αυτοκινήτου του, με ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο, φιλικών προς το περιβάλλον προδιαγραφών (EURO4, EURO5), επιβαρύνοντας τελικά όχι μόνο την τσέπη του, αλλά και το περιβάλλον.

Πέραν της πρόσφατης αυτής άνισης και άδικης φορολογικής προσέγγισης, το Μάρτιο του 2010, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων, είχε προηγηθεί η θέσπιση ενός φόρου πολυτελείας στα εισαγόμενα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με δυσανάλογη επιβάρυνση εις βάρος του μεταχειρισμένου (τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με διπλάσιο και τριπλάσιο φόρο πολυτελείας, σε σχέση με το φόρο που πληρώνει ένα αντίστοιχο καινούργιο αυτοκίνητο). Αυτή η ετεροβαρής αντιμετώπιση, καθιστά ασύμφορη την εμπορία ελαφρών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από άλλα κράτη της Ε.Ε., παραβιάζοντας το άρθρο 110 της Συνθήκης της Λισσαβόνας περί διακρίσεων στην εσωτερική φορολόγηση της Ε.Ε., καθώς και μία αναλογική με την αποτελεσματικότητα των μέτρων, παρέμβαση σε Εθνικό φορολογικό επίπεδο.

Με βάση τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1.    Γιατί η κυβέρνηση δεν καταργεί το φόρο πολυτελείας στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από χώρες της Ε.Ε. ή δεν εξομοιώνει το φόρο με αυτόν που επιβάλλεται στα καινούργια αυτοκίνητα, προκειμένου να επιτρέψει την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας και θέσεων απασχόλησης γύρω από την εμπορία καλών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων;

2.    Γιατί δεν συμπεριλαμβάνει  στο μέτρο της απόσυρσης και τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, που έχουν αντίστοιχες προδιαγραφές κατανάλωσης και ρύπανσης;

3.    Αν θεωρήσουμε ότι η λογική αυτή της φορολόγησης είναι ένας τρόπος για την προώθηση φιλικότερων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων, δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι, με λιγότερες στρεβλώσεις τόσο στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, όσο και στις συνθήκες ανταγωνισμού;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

_____________

Read more...