Χρησιμοποιούμε τα cookies στην ιστοσελίδα μας, σύμφωνα με την Οδηγία 2009/136/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Μάξιμος Χαρακόπουλος | Νέα Δημοκρατία - Ερωτήσεις
Menu
A+ A A-

Ποια είναι τα κτίρια που καταλήφθηκαν τα τελευταία 2,5 έτη από αντεξουσιαστές;

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
(ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ)

ΘΕΜΑ: «Ποια είναι τα κτίρια που καταλήφθηκαν τα τελευταία 2,5 έτη από αντεξουσιαστές;»

Στο εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα των καταλήψεων ιδιωτικών και δημοσίων κτιρίων από ομάδες γνωστών αγνώστων έχω καταθέσει έως σήμερα τρεις (3) ερωτήσεις προς τον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη, καθώς και μια επίκαιρη ερώτηση. Δυστυχώς, ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός δήλωσε κώλυμα να απαντήσει στην επίκαιρη ερώτηση, στις 20 Ιουλίου, ενώ από τις γραπτές ερωτήσεις ουσιαστικά απήντησε τελικώς μόνον στην τελευταία. Αλλά και σε αυτήν δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο σαφέστατο ερώτημα πόσα και ποια είναι επιτέλους τα κτίρια που τελούν υπό κατάληψη από ομάδες αντεξουσιαστών ή, πιθανώς, από άλλους. Κι αυτό παρά το γεγονός, όπως αναφέρθηκε και στην πλέον πρόσφατη ερώτησή μας, ότι συγκεκριμένα στοιχεία δημοσιεύθηκαν στον ημερήσιο τύπο, αντλημένα, κατά τους συντάκτες των δημοσιευμάτων, από επίσημα στοιχεία τα οποία διαθέτει η Ελληνική Αστυνομία. Είναι ειλικρινά πολύ δύσκολο να αντιληφθούμε τους λόγους αυτής της μυστικοπάθειας εκ μέρους του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού, και σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να υποθέσουμε ότι η απόκρυψη των πραγματικών στοιχείων έχει στόχο την συνέχιση της ανομίας.
Επισημαίνουμε ωστόσο ότι στην απάντηση που λάβαμε αναγράφεται αυτολεξεί: «καθίσταται γνωστό ότι οι καταλήψεις δημοσίων κτιρίων σήμερα, συγκριτικά με το 2015, στο σύνολο της Επικράτειας έχουν αυξηθεί μόλις κατά πέντε (5), σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία των αρμοδίων Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, αφήνοντας έωλους τους ισχυρισμούς όσων για μικροκομματικούς και αντιπολιτικούς λόγους κινδυνολογούν άκριτα μεγενθύνοντας προβλήματα, τα οποία η παρούσα Κυβέρνηση κληρονόμησε».

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Ποια είναι αυτά τα πέντε (5) κτίρια που, όπως αναφέρετε στην επίσημη απάντησή σας από 27.7.17, καταλήφθηκαν κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τα 2,5 τελευταία, χρόνια, από ποιους έχουν καταληφθεί και γιατί δεν έχουν ακόμη εκκενωθεί;

Αθήνα, 28 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Ανάγκη άμεσης κατάργησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο Κρασί

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη άμεσης κατάργησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο Κρασί».

Ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο Κρασί, που εντελώς ασυλλόγιστα επιβλήθηκε από την κυβέρνηση έχει προκαλέσει σωρεία προβλημάτων στα Συνεταιριστικά Οινοποιεία και στην αγορά, χωρίς να αποφέρει τα οφέλη στα οποία προσδοκούσε το υπουργείο Οικονομικών από την επιβολή του συγκεκριμένου φόρου.
Τις αρνητικές συνέπειες του ΕΦΚ στο κρασί μπόρεσα να διαπιστώσω και ο ίδιος κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου στον Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Τυρνάβου, αλλά και από σχετική επιστολή του Θεσσαλικού Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών προς τον κ. Τσακαλώτο.
Όπως καταγγέλλουν οι εκπρόσωποι του συνεταιρισμού, μετά την επιβολή του ΕΦΚ ανθεί το παραεμπόριο με το χύμα κρασί και τσίπουρο, υποβαθμίζεται η ποιότητα των προϊόντων με συνέπειες στην υγεία των καταναλωτών, το δημόσιο χάνει έσοδα, ενώ ενισχύεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός.
Αλλά και στην επιστολή του από 27.7.17, ο ΣΘΕΒ, σε συνέχεια προηγούμενων επιστολών του, με τις οποίες εξέφρασε την ανάγκη για άμεση αναστολή εφαρμογής του μέτρου, επανέρχεται αναφέροντας ότι «με την επιβολή φόρου 0,20 λεπτά ανά λίτρο στο κρασί, που αποσκοπούσε στην είσπραξη περίπου 55 εκατομμυρίων ευρώ από την Κυβέρνηση, αποδείχθηκε με στοιχεία ότι τελικά εισπράχθηκαν μόλις 16 εκατομμύρια ευρώ, με αποτέλεσμα ο φόρος να επιφέρει στον κλάδο επιπλέον οικονομική επιβάρυνση».
Επίσης, παρατίθενται μια σειρά από αρνητικές συνέπειες του ίδιου μέτρου όπως:
• Η τεράστια γραφειοκρατία που προκάλεσε η εφαρμογή του φόρου στους παραγωγούς και το σύστημα διακίνησης του κρασιού.
• Η αύξηση στο λαθρεμπόριο του οίνου, όπως πιστοποιούν οι έλεγχοι των συνεργείων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Εκτιμάται πως σήμερα η παράνομη διακίνηση χύμα κρασιού αντιστοιχεί στο 70% της παραγόμενης ποσότητας.
Η κατάσταση αυτή επέφερε καίριο πλήγμα στη νομιμότητα της οινικής αγοράς, οδηγώντας σε απελπιστική κατάσταση την πλειοψηφία των οινοποιητικών συνεταιρισμών αλλά και ιδιωτικών οινοποιείων.
Η όλη εικόνα αποδεικνύει το εντελώς λανθασμένο σκεπτικό της απόφασης για τον ΕΦΚ, την οποία άλλωστε παραδέχθηκε και ο κ. Τσίπρας, όταν ανήγγειλε την κατάργησή του. Ωστόσο, ο καιρός περνά και ήδη βρισκόμαστε στην εποχή του τρύγου, γεγονός που επιβάλει την επίσπευση της κατάργησης του ΕΦΚ. Κάθε περαιτέρω καθυστέρηση θα συσσωρεύσει επιπλέον αρνητικές συνέπειες στους παραγωγούς, που βρίσκονται ήδη σε δύσκολη θέση λόγω της υπερφορολόγησης, της δραματικής αύξησης των ασφαλιστικών εισφορών και της μείωσης της κατανάλωσης.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Λαμβάνοντας υπόψη την παταγώδη αποτυχία της επιβολής του μέτρου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο κρασί, και τα σοβαρά προβλήματα που έχει προκαλέσει στους παραγωγούς και στους συνεταιρισμούς, πότε επιτέλους, προτίθεσθε να καταργήσετε τον συγκεκριμένο φόρο;

Αθήνα, 25 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Συνυπηρέτηση Αστυνομικών και Στρατιωτικών

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
(ΥΠΟΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ)
ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ


ΘΕΜΑ: «Συνυπηρέτηση Αστυνομικών και Στρατιωτικών»

Σύμφωνα με επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.) η Ομοσπονδία έχει γίνει αποδέκτης έντονων παραπόνων σχετικά με ζήτημα της συνυπηρέτησης συζύγων Αστυνομικού με Στρατιωτικό. Σύμφωνα με την Π.Ο.ΑΞΙ.Α. το υπουργείο Εθνικής Άμυνας φέρεται να αγνοεί και να μην εφαρμόζει την ισχύουσα νομοθεσία σε αντίθεση με την Ελληνική Αστυνομία, με την αιτιολογία ότι ο Στρατός αποτελεί αρχαιότερο σώμα από την ΕΛΑΣ, εξάγοντας ως εκ τούτου το συμπέρασμα ότι ο αστυνομικός πρέπει να ακολουθεί τον στρατιωτικό.
Στις καταγγελίες του συνδικαλιστικού οργάνου των Αξιωματικών της ΕΛΑΣ παρατίθεται συγκεκριμένη περίπτωση συζύγου Αστυνομικού Υποδιευθυντή που υπηρετεί στη Στερεά Ελλάδα, και η οποία είναι Υπαξιωματικός του Στρατού. Ενώ μέχρι σήμερα συνυπηρετούσε στη πόλη του συζύγου της, την μεταθέτουν σε υπηρεσία των Αθηνών, παραβλέποντας ότι συνυπηρετεί με τον σύζυγο της, επικαλούμενοι ότι το Π.Δ. 100/2003, που ρυθμίζει τις μεταθέσεις των αστυνομικών -όπου στις διατάξεις του άρθρου 17 παρ. 1 εδ. ιδ ορίζεται ρητά ότι «σε περιπτώσεις συνυπηρέτησης Αστυνομικών με Στρατιωτικών, ο κατά βαθμό κατώτερος ακολουθεί τον ανώτερο»-, δεν το έχει προσυπογράψει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας για να έχει δεσμευτικό χαρακτήρα.
Περαιτέρω, στην επιστολή της ΠΟΑΞΙΑ καταγγέλλεται ότι οι διατάξεις του Ν. 3883/2010 «Υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία των στελεχών των ενόπλων δυνάμεων – θέματα διοίκησης των ενόπλων δυνάμεων κλπ», όπου προβλέπεται συνυπηρέτηση στρατιωτικών με άλλους κλάδους του Στρατού και άλλα Σώματα (Αεροπορία-Ναυτικό-Αστυνομία-Λιμενικό), εφαρμόζονται μόνο για τους υπηρετούντες στις ένοπλες δυνάμεις, αγνοώντας την Αστυνομία και την Πυροσβεστική.
Όπως προκύπτει και από την εν γένει διαχείριση της υπόθεσης εκ μέρους του ΥΠΕΘΑ, υπάρχει μια ανισοβαρής προσέγγιση του ζητήματος, η οποία προκαλεί, πρωτίστως, οικογενειακά αλλά και υπηρεσιακά προβλήματα.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Πώς προτίθεσθε να ρυθμίσετε το ζήτημα της ίσης αντιμετώπισης μεταξύ των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων, όσον αφορά τη συνυπηρέτηση των συζύγων;


Αθήνα, 23 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Ερωτήματα και παραλείψεις στην προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Βορειοανατολική Αττική.

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Θέμα: Ερωτήματα και παραλείψεις στην προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Βορειοανατολική Αττική.

Με ιδιαίτερη λύπη γίναμε όλοι μάρτυρες της καταστροφικής φωτιάς που ξέσπασε την Κυριακή 13 Αυγούστου στην Βορειοανατολική Αττική και ιδίως στις περιοχές του Καλάμου, Καπανδριτίου και Βαρνάβα, η οποία τέσσερεις μέρες μετά, έκαψε, σύμφωνα με δορυφορικές απεικονίσεις αλλά και στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Εθνικό Αστεροσκοπείο, πάνω από 30.000 στρέμματα αγροτικής και δασικής έκτασης.
Μετά την ολοκλήρωση της κατάσβεσης της πυρκαγιάς, και παρά τον επαγγελματισμό και την αυτοθυσία των πυροσβεστών, διαπιστώθηκε έλλειψη σχεδίου αντιμετώπισης και συντονισμού των εμπλεκομένων δυνάμεων, με αποτέλεσμα την μεγάλη και όχι «περιορισμένη» καταστροφή, όπως είπε ο πρωθυπουργός κ. Τσίπρας σε δηλώσεις του.
Παράλληλα, από την εξέλιξη της πυρκαγιάς αυτής, επιβεβαιώθηκε η ελλιπής συντήρηση του ιδιόκτητου εναερίου στόλου της χώρας, η καθυστέρηση στη μίσθωση των επτά μεσαίου τύπου ελικοπτέρων, την οποία έχουμε επισημάνει κατ' επανάληψη, και ελλείψεις σε ατομικά μέσα και εξοπλισμό του συνόλου των πυροσβεστικών δυνάμεων.
Οι ευθύνες είναι πολιτικές και μεγάλες. Συνέπεια της πολιτικής παράλειψης ήταν να χρειαστεί η μεγαλύτερη κινητοποίηση μέσων και ανθρώπινου δυναμικού που έχει γίνει ποτέ για πυρκαγιά τέτοιας έκτασης. Σύμφωνα με πληροφορίες χρειάστηκαν 105 πυροσβεστικά οχήματα και άλλα 115 βοηθητικά οχήματα Δήμων, εθελοντών, περιφέρειας και Ενόπλων Δυνάμεων για να υπάρξει αποτέλεσμα μετά από τέσσερεις ημέρες με τεράστιες δαπάνες και μεγάλη καταπόνηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Επιπλέον, στις πρόσφατες μεταθέσεις πυροσβεστών μετακινήθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, από την Αττική πάνω από 120 μόνιμοι πυροσβέστες και πυροσβέστες «πενταετούς και τριετούς υποχρέωσης» (!) και πάνω από 350 συνολικά τα τελευταία δύο χρόνια για στελέχωση τόσο των περιφερειακών αεροδρομίων όσο και άλλων υπηρεσιών της χώρας, με αποτέλεσμα να υπάρχει στην Αττική μειωμένη στελέχωση των πυροσβεστικών υπηρεσιών και ακόμα πιο μειωμένη δυνατότητα διασποράς δυνάμεων, όπως περιπολικών οχημάτων ή ετοιμότητας οχημάτων στους πυροσβεστικούς σταθμούς.
Με βάση τα ανωτέρω είναι εμφανές ότι η Κυβέρνηση είναι υπόλογη για την καταστροφική πυρκαγιά που επί τέσσερις μέρες κατέκαψε την Βορειοανατολική Αττική. Έχει βαρύτατες ευθύνες για την έλλειψη σχεδίου και τη συνολική υποβάθμιση της αντιπυρικής ικανότητας του Πυροσβεστικού Σώματος και οφείλει να δώσει στην ελληνική κοινωνία συγκεκριμένες εξηγήσεις.

Κατόπιν τούτων ερωτούνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

1. Πόση είναι τελικά η καμένη έκταση στη συγκεκριμένη πυρκαγιά; Αυτή που ελέχθη από τον πρωθυπουργό ή αυτή που διαπιστώθηκε από τη δορυφορική λήψη και το Εθνικό Αστεροσκοπείο;
2. Υπάρχει επίσημη καταγραφή της έκτασης των ζημιών;
3. Έχει γίνει συνολική αποτίμηση των δυνάμεων που απασχολήθηκαν στην πυρκαγιά;
4. Γιατί καθυστέρησε η διαδικασία μίσθωσης των ιδιωτικών ελικοπτέρων, που συμβάλλουν καθοριστικά στην ικανότητα πυρόσβεσης;
5. Γιατί τα επτά ελικόπτερα, που τα προηγούμενα χρόνια μισθώνονταν για 120 ημέρες, φέτος μισθώθηκαν για τις μισές ημέρες με το ίδιο, όμως, τίμημα και ακόμη δεν έχουν παραληφθεί;
6. Τι κονδύλια θα διατεθούν για την αποκατάσταση των πληγέντων και την αναδάσωση της περιοχής με χλωρίδα που προϋπήρχε;
7. Πώς σκοπεύει το υπουργείο να καλύψει τις ανάγκες του προσωπικού σε ατομικά είδη και εξοπλισμό;
8. Πως και πότε σκοπεύει το υπουργείο να πληρώσει τα κενά των πυροσβεστικών υπηρεσιών της Αττικής;

Αθήνα, 22 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΝΕΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ;

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ


ΘΕΜΑ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΝΕΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ;

Η προκήρυξη του Προγράμματος των νέων αγροτών για το σύνολο των χρημάτων που είχαν προϋπολογιστεί για όλη την προγραμματική περίοδο 2014-2020, σε συνδυασμό με την, μόλις, τριετή δέσμευση των επιτυχόντων για ενασχόληση με τη γεωργία και την κτηνοτροφία -γεγονός χωρίς προηγούμενο έως τώρα- λειτούργησε ως “κράχτης” για νέους ανθρώπους που βιώνουν από πρώτο χέρι την ανεργία.
Η προκήρυξη, όμως, του συνόλου των χρημάτων του συγκεκριμένου μέτρου, στερεί τη δυνατότητα έως το 2020 σε εν δυνάμει νέους αγρότες που θα πληρούν τις προϋποθέσεις να ενταχθούν στο Πρόγραμμα Εγκατάστασης Νέων Γεωργών. Ο σωστός προγραμματισμός θα επέβαλε την κατ’ έτος προκήρυξη του προγράμματος. Ταυτόχρονα, είναι αμφίβολο ότι όσοι σήμερα ενταχθούν, με την μόλις τριετή δέσμευση, θα παραμείνουν στον πρωτογενή τομέα, συμβάλλοντας στην ανανέωση του αγροτικού πληθυσμού, που είναι το ζητούμενο.
Βεβαίως, η καθυστέρηση της προκήρυξης του προγράμματος και η ελάχιστη χρονική δέσμευση ενασχόλησης των επιτυχόντων στον πρωτογενή τομέα, είχαν ως αναμενόμενο αποτέλεσμα τη μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων. Έτσι, την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ακολούθησε σωρεία διαμαρτυριών για “αδικίες” στη μοριοδότηση και τα κριτήρια ένταξης, άλλα κυρίως τη μη ένταξη των επιλαχόντων. Από τις 13 Περιφέρειες της χώρας, στις 6 υπήρξαν 3.122 επιλαχόντες, από τους οποίους οι 480 στη Θεσσαλία, όπου χτυπά η καρδιά της αγροκτηνοτροφικής παραγωγής.
Στη Θεσσαλία αρνητική διάσταση έχει λάβει το γεγονός ότι απόφοιτοι αγροτικών σχολών, όπως η Αβερώφειος, δεν μοριοδοτούνται, παρότι εποπτεύονται από το ΥΠΑΑΤ. Παράλληλα, εκφράζονται διαμαρτυρίες για την απόρριψη αιτούντων οι οποίοι είχαν ξεκινήσει αγροτική δραστηριότητα άλλα έκαναν το “λάθος” να ασφαλιστούν στον πρώην ΟΓΑ, καθώς και για τη μη κλιμακούμενη μοριοδότηση της ανεργίας. Η αίσθηση που κυριαρχεί, στο ένα τέταρτο των αιτούντων που βρέθηκαν επιλαχόντες, είναι η έντονη αμφιβολία για την επαρκή χρηματοδότηση ώστε να απορροφηθούν όλοι.
Παρότι υπήρξαν καθησυχαστικές δηλώσεις για την απορρόφηση των επιλαχόντων από τον πρωθυπουργό στην Κοζάνη, και από εσάς προσωπικά στη Βουλή, τόσο η Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών (Π.Ε.Ν.Α) με ανακοίνωσή της, όσο και Περιφερειάρχες νιώθοντας από πρώτο χέρι την πίεση τονίζουν την αναγκαιότητα εξεύρεσης λύσης άμεσα. Ωστόσο, από τα μέχρι στιγμής λεγόμενά σας, η λύση είναι γενική και παραπέμπεται στο μέλλον.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Θα υπάρξουν, και από πού, πόροι για την ένταξη όλων των επιλαχόντων νέων αγροτών στο Πρόγραμμα Εγκατάστασης Νέων Γεωργών, όπως δεσμευτήκατε, και με ποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ένταξης και πληρωμής όσων απορροφηθούν;
2. Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής κατάστασης, προτίθεστε να εισηγηθείτε στην κυβέρνηση ελαφρύνσεις, όπως μειωμένη φορολόγηση και χαμηλότερες ασφαλιστικές εισφορές των νέων αγροτών;

Αθήνα, 14 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Απόφαση για επιλογή σημαιοφόρων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση βάσει κληρώσεως


ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: Απόφαση για επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση βάσει κληρώσεως – Απόφαση για κατάργηση έπαρσης και υποστολής της σημαίας στα σχολεία

Κάθε Έλληνας που υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία -ως ελάχιστη εκπλήρωση χρέους προς την πατρίδα- και ορκίστηκε να υπερασπίζεται «με πίστιν και αφοσίωσιν, μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός μου, τας Σημαίας. Να μην τας εγκαταλείπω, μηδέ να αποχωρίζομαι ποτέ απ’ αυτών» είναι βαθύτατα προσβεβλημένος από την συστηματική απαξίωση των εθνικών συμβόλων και παραδόσεων του λαού μας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που εσχάτως λαμβάνει χώρα με συνεχείς και στοχευμένες παρεμβάσεις, κυρίως, στην εκπαίδευση.
Οι Έλληνες πολίτες έχουν γίνει μάρτυρες, το τελευταίο διάστημα, μιας ομοβροντίας αποφάσεων εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, που καταφανώς βάλλουν εναντίον της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης του λαού μας.
Η αρχή έγινε με την κατάργηση της επιλογής των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου με κριτήριο τις μαθητικές τους επιδόσεις. Αντ’ αυτού προκρίνεται η πρωτοφανής πρακτικής της κλήρωσης. Πρόκειται για μια διαδικασία που υπονομεύει εμφανώς την αξία της αριστείας και την χρησιμότητα της ευγενούς άμιλλας, που τις αντικαθιστά με την επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας και της ψευδοϊσότητας προς τα κάτω. Η αντιπαιδαγωγική αυτή απόφαση αντανακλά τις ιδεοληπτικές εμμονές των συντακτών της, οι οποίοι αδυνατούν να αντιληφθούν την σημασία που έχει η πράξη επιβράβευσης των αρίστων με την τιμή να φέρουν το εθνικό σύμβολο.
Επιπλέον, επιβάλλεται η κατάργηση της έπαρσης και της υποστολής της σημαίας στα σχολεία, η οποία έως τώρα γινόταν την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα, καθώς και στις εθνικές επετείους και στις τοπικές εορτές. Τούτο συνεπάγεται ότι και οι μαθητές πλέον δεν θα ψάλλουν τον εθνικό ύμνο, που είναι μάλλον και ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης αλλαγής που προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Φαίνεται ότι οι στίχοι του Διονυσίου Σολωμού θεωρούνται για κάποιους συντηρητισμός.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ στο «πακέτο» που το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εφαρμόσει συμπεριλαμβάνεται και η κατάργηση της πρωινής προσευχής, όπως επίσης και του εκκλησιασμού.
Όλα τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια των αποφάσεων για την κατάργηση της διδασκαλίας της Γενοκτονίας των Ποντίων από το βιβλίο της Ιστορίας της Γ΄ Λυκείου, την απάλειψη του Επιταφίου Περικλέους του Θουκυδίδη, την πρόθεση για την αλλαγή των βιβλίων της ιστορίας υπό ένα πρίσμα αλλοίωσης της εθνικής μας ιστορικής συνέχειας, αλλά και αυτών των θρησκευτικών, στα οποία θα μειωθεί η σημασία της Ορθοδοξίας.
Είναι καθολική η διαπίστωση ότι στο μοναδικό πεδίο που αυτή η κυβέρνηση έχει επιδείξει συνέπεια είναι στην προσπάθειά της να πλήξει οτιδήποτε συγκροτεί την εθνική και θρησκευτική συνείδηση του λαού μας. Θεωρεί δε ότι ο χώρος της Παιδείας είναι ο ιδανικότερος για την εφαρμογή των μειοψηφικών τους αντιλήψεων, κι αυτό φάνηκε από τις αποφάσεις και δηλώσεις όλων όσων βρέθηκαν από τον Ιανουάριο του 2015 στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι απαράδεκτες αυτές αποφάσεις έρχονται σε αντίθεση με τα αισθήματα και τα πιστεύω της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας, και ως εκ τούτου θα πρέπει άμεσα να αποσυρθούν από τους ίδιους τους εμπνευστές τους.
Κατόπιν τούτων

Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός

1. Μετά το σάλο που προκλήθηκε, προτίθεσθε να ανασκευάσετε την απόφαση για την επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για κατάθεση στεφάνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κατόπιν κληρώσεως;
2. Προτίθεσθε να ανασκευάσετε την απόφασή σας να μην γίνεται η έπαρση και η υποστολή της σημαίας στα σχολεία;

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Άρση του ηλικιακού κριτηρίου χορήγησης σύνταξης χηρείας με κατάργηση του άρθρου 12 του ν.4387/2016

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ TΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

ΘΕΜΑ: Άρση του ηλικιακού κριτηρίου χορήγησης σύνταξης χηρείας με την κατάργηση του άρθρου 12 του ν.4387/2016

Από την πρώτη στιγμή που θεσμοθετήθηκε το άρθρο 12 του Ν. 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου) για τις συντάξεις χηρείας, αποτέλεσε αντικείμενο σφοδρής κριτικής, από φορείς, όπως ο Σύλλογος Συζύγων Θανόντων Α.Ξ.Ι.Α., και κόμματα, καθώς όπως ελέχθη, καταλύει κάθε έννοια Δικαίου και οδηγεί στην απόλυτη εξαθλίωση τις χήρες και τις οικογένειες τους. Πραγματικά, σύμφωνα με την δρακόντεια αυτή διάταξη απαγορεύεται να δοθεί η, πετσοκομμένη ήδη από τον ίδιο νόμο, σύνταξη χηρείας σε χήρες που είναι τη στιγμή του θανάτου του συζύγου τους κάτω των 55 ετών.
Πολύ σύντομα αποδείχθηκε, με τον πλέον τραγικό τρόπο ότι η κριτική αυτή ήταν απόλυτα δίκαιη. Συγκεκριμένα, όπως δημοσιεύθηκε στον ηλεκτρονικό τύπο (ιστοσελίδα onlarissa), κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Λάρισας ο απόστρατος της Πολεμικής Αεροπορίας κ. Απόστολος Παπαπαρίσης μετέφερε την εξής συγκλονιστική ιστορία: ένας άνδρας από τα Τρίκαλα, που νοσηλευόταν χτυπημένος από την επάρατη νόσο και ανέμενε το μοιραίο, ζήτησε από τον γιατρό του, να μπει σε μηχανική υποστήριξη για πέντε ακόμη μέρες για να γίνει η γυναίκα του 55 ετών.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου σε μια γυναίκα που είναι κάτω των 52 ετών όταν αποβιώνει ο σύζυγος, ανεξαρτήτως με το χρόνο του έγγαμου βίου και με τα χρόνια υπηρεσίας του συζύγου, απονέμεται σύνταξη για 3 χρόνια και μετά η σύνταξη διακόπτεται οριστικά, εκτός αν υπάρχουν ανήλικα τέκνα ή τέκνα που σπουδάζουν όπου συνεχίζεται μέχρι την ενηλικίωση ή το πέρας των σπουδών. Ενώ για μια γυναίκα που ήταν 52 ως 55 ετών όταν απεβίωσε ο σύζυγος, απονέμεται σύνταξη για 3 χρόνια και έπειτα αφού διακοπεί συνεχίζεται μετά τα 67.
Το αναφερθέν ανωτέρω περιστατικό, που συντάραξε το πανελλήνιο, καταδεικνύει ότι δεν υφίσταται πλέον καμία δικαιολογητική βάση για τη διατήρηση μιας διάταξης καταφανώς άδικης και απάνθρωπης, η οποία γυναίκες κτυπημένες από τη μοίρα τις οδηγεί στην απόλυτη εξαθλίωση. Γίνεται αμέσως κατανοητό ότι σε μια εποχή που τα ποσοστά της ανεργίας βρίσκονται στο «κόκκινο», για τις γυναίκες αυτές που θα χάσουν τους συζύγους τους δεν υπάρχει κανένα παράθυρο ελπίδας στην αγορά εργασίας, αλλά τις αναμένει η σκληρή πραγματικότητα της ανεργίας.
Η συγκεκριμένη διάταξη αποτελεί, ως εκ τούτου, μνημείο πρωτοφανούς αναλγησίας στην νεοελληνική ιστορία, νομοθετημένη μάλιστα από κυβέρνηση που διατείνεται ότι εκπροσωπεί τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες.

Κατόπιν τούτων

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός

1. Προτίθεσθε να άρετε το ηλικιακό κριτήριο στη χορήγηση της σύνταξης χηρείας καταργώντας το άρθρο 12 του Ν. 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου), βάσει του οποίου οι γυναίκες που χάνουν τους συζύγους τους σε ηλικία κάτω των 55 ετών, οδηγούνται στην οικονομική εξαθλίωση και στην κοινωνική περιθωριοποίηση;

Αθήνα, 7 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Επίλυση του χρονίζοντος κτιριακού προβλήματος των κεντρικών αστυνομικών υπηρεσιών της Πάτρας

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
(ΥΠΟΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ)

ΘΕΜΑ: «Επίλυση του χρονίζοντος κτιριακού προβλήματος των κεντρικών αστυνομικών υπηρεσιών της Πάτρας, με την ανέγερση νέου Αστυνομικού Μεγάρου»

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα τοπικών ΜΜΕ, όπως στην εφημερίδα “Πελοπόννησος” και στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα “tembo 24”, αλλά και ανακοίνωση της Γενικής Συνέλευσης των Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας, η Διεύθυνση Αστυνομίας Ν. Αχαΐας αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα στέγασης των υπηρεσιών της εντός της πόλεως των Πατρών.
Ιδιαιτέρως, μετά την εφαρμογή του Προεδρικού Διατάγματος 7/2017 για την αναδιάταξη- αναδιοργάνωση των υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση Αστυνομίας Αχαΐας είναι σε αναζήτηση νέων κτιρίων, προκειμένου να στεγάσει τις υπηρεσίες της, εναρμονιζόμενη με τις κείμενες διαταγές.
Η εξεύρεση των νέων κτιρίων είναι επιβεβλημένη, καθώς το μοναδικό ιδιόκτητο κτίριο όπου στεγάζονται μερικές από τις πλέον νευραλγικές υπηρεσίες είναι ένα πεπαλαιωμένο κτίσμα επί της οδού Ερμού, εντός του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, το οποίο όχι μόνο δεν επαρκεί για τη στέγαση των αστυνομικών υπηρεσιών του κέντρου, αλλά και δεν ανταποκρίνεται στο ελάχιστο στις σύγχρονες ανάγκες προστασίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, ούτε καλύπτει τις στοιχειώδεις αστυνομικές ανάγκες.
Οι λοιπές αστυνομικές υπηρεσίες του κέντρου, όπως το Τμήμα Μεταγωγών, το Τμήμα Τροχαίας, τα Αστυνομικά Τμήματα, το Γραφείο Τουριστικής Αστυνομίας, το Γραφείο Διαβατηρίων, στεγάζονται σε τρία κτίρια, εκ των οποίων τα δύο έχουν κριθεί ακατάλληλα και οι υπηρεσίες παραμένουν σ’ αυτά με εξωσυμβατική μίσθωση.
Σύμφωνα, ωστόσο, με σχετικά δημοσιεύματα αλλά και ανακοινώσεις των Αστυνομικών Υπαλλήλων, η Διεύθυνση Αστυνομίας Ν. Αχαΐας, διαθέτει άρτιο και άμεσα οικοδομήσιμο οικόπεδο εμβαδού περίπου 3.000 χιλ. τμ, σε κομβικό σημείο (επί της οδού Αμερικής), εκτός του ιστορικού κέντρου και με πρόσβαση σε όλους τους κεντρικούς οδικούς άξονες, επί του οποίου δύναται να κατασκευαστεί κτίριο σύγχρονων προδιαγραφών για τη στέγαση του συνόλου των αστυνομικών υπηρεσιών της πόλης των Πατρών, εμβαδού 3.500 χιλ. τμ και ξεχωριστό υπόγειο.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Προτίθεσθε να προβείτε στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να επιλυθεί οριστικά το κτιριακό πρόβλημα των κεντρικών αστυνομικών υπηρεσιών της Πάτρας, προκειμένου να αποφευχθεί η μεταστέγαση των αστυνομικών υπηρεσιών σε υποβαθμισμένες εγκαταστάσεις οι οποίες απέχουν από την εικόνα της σύγχρονης αστυνομίας, με γνώμονα και την βέλτιστη για το δημόσιο συμφέρον επιλογή;
2. Ποιο είναι το ποσό που δαπανά ετησίως το Δημόσιο για την εκμίσθωση των κτιρίων που στεγάζουν τις υπηρεσίες της Αστυνομίας στην Πάτρα;

Αθήνα, 3 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών Βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Μισθωμένα Ελικόπτερα για τις ανάγκες Δασοπυρόσβεσης της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΚΕ
προς τον υπουργό Εσωτερικών
(υπόψη αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη)

ΘΕΜΑ: Μισθωμένα Ελικόπτερα για τις ανάγκες Δασοπυρόσβεσης της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου

Στις 02.08.2017 δημοσιοποιήθηκε από ΜΜΕ (δελτίο ειδήσεων ΑΝΤ1) η απόφαση αποδοχής οικονομικής προσφοράς της υπηρεσίας NSPA του διεθνούς οργανισμού NAMSO του ΝΑΤΟ για την μίσθωση επτά (7) ελικοπτέρων μεσαίου τύπου αξίας 6.000.000 ευρώ για τις ανάγκες της δασοπυρόσβεσης του έτους 2017. Ωστόσο η μίσθωση αυτή, σύμφωνα πάντα με το ίδιο ρεπορτάζ, γίνεται μόνον για εξήντα (60) ημέρες, όταν τα προηγούμενα χρόνια γινόταν για εκατόν είκοσι (120) ημέρες, με το ίδιο τίμημα και με ενδεχόμενο να είναι τα μέσα μειωμένης επιχειρησιακής απόδοσης. Είμαστε ήδη στις αρχές Αυγούστου και τα συγκεκριμένα ελικόπτερα δεν έχουν ενταχθεί ακόμη στον επιχειρησιακό σχεδιασμό του Πυροσβεστικού Σώματος.

Στις 18-07-2017 σε απάντηση σας, σε σχετική ερώτησή μας, στην οποία τονιζόταν η μη ολοκλήρωση των διαδικασιών μίσθωσης, εγκαλούσατε την απραξία προηγούμενων κυβερνήσεων, χωρίς να κάνετε αναφορά στην δική σας απραξία μιας και την ίδια ημέρα ανακοινωνόταν η μίσθωση των ελικοπτέρων, που επίσης δεν απαντήσατε εάν χρειαζόντουσαν στον επιχειρησιακό σχεδιασμό του Πυροσβεστικού Σώματος, παρά του ότι είχατε υπογράψει την απόφαση ματαίωσης του διεθνούς διαγωνισμού που προκηρύχτηκε το 2016 και αφορούσε την μίσθωση ελικοπτέρων για τα έτη 2017 και 2018. Αφήσατε να παρέλθει πολύτιμος χρόνος, μια και γνωρίζατε ότι η πράξη της προκήρυξης θα έπρεπε να γίνει ένα χρόνο τουλάχιστον πριν την λήξη των προηγούμενων συμβάσεων, δηλαδή από το 2015.

Αντ’ αυτού φθάσαμε στο καλοκαίρι του 2017 για να γίνει επίκληση των εκτάκτων αναγκών, να μην γνωρίζει το Π.Σ. τους όρους παροχής υπηρεσιών δασοπυρόσβεσης και να οδηγείται σε συμφωνία μη συμφέρουσα για το δημόσιο στις 17.07.2017, ως αναγράφεται στην απόφαση που εκδόθηκε (παρ 12) και, στην συνέχεια, την ίδια ημέρα η επιτροπή αυτή να προσπαθεί να δικαιολογήσει την αυξημένη τιμή μίσθωσης βασιζόμενη σε «άποψη του Υπαρχηγού επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος», ο οποίος ουσιαστικά δεν έχει αρμοδιότητα στις διαδικασίες προμηθειών (παρ.13α).

Σε συνέχεια της «ιδιότυπης επίσπευσης των διαδικασιών» είχε ήδη συγκροτηθεί επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών και εργασιών από 19.06.2017 όχι μόνο για τα εναέρια μέσα που χρησιμοποιούνταν απ το Π.Σ. αλλά και για τα επτά (7) ελικόπτερα που δεν ήταν γνωστό το αποτέλεσμα των διαγωνιστικών διαδικασιών.
Στο παράδοξο των διαδικασιών έρχεται να προστεθεί και η έλλειψη θεσμικού πλαισίου λειτουργίας γι’ αυτήν την επιτροπή, μιας και με το άρθρο 59 του Ν. 4443/2016 (Α232) ιδρύθηκε η υπηρεσία Εναερίων Μέσων Σωμάτων Ασφαλείας, χωρίς όμως να έχει εκδοθεί Π.Δ., ως ορίζεται με τον νόμο, για τον τρόπο λειτουργίας της καθώς και κανονισμός λειτουργίας της νέας υπηρεσίας. Παρόλα αυτά ο Υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. ορίζει Αξιωματικούς του Π.Σ. να παρακολουθήσουν έργο που έχει προκηρυχτεί από άλλον φορέα.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:

1. Για ποιο λόγο καθυστέρησαν οι διαδικασίες μίσθωσης ελικοπτέρων για την αντιπυρική περίοδο του 2017;
2. Πως δικαιολογείται η μίσθωση σε τίμημα ίδιο με αυτό των προηγούμενων χρόνων με τον μισό χρόνο παροχής υπηρεσιών και με ποιες τεχνικές προδιαγραφές;
3. Για ποιους λόγους αναλυτικά κρίθηκε ως μη συμφέρουσα η εγκατάσταση των επτά ελικοπτέρων μεσαίου τύπου και για ποιους λόγους αυτό άλλαξε την ίδια ημέρα;
4. Σε ποια κατάσταση βρίσκεται το σύνολο των εναερίων μέσων που διατίθενται για την δασοπυρόσβεση;
5. Έχει εκδοθεί κανονισμός λειτουργίας της Υπηρεσίας Εναερίων μέσων των Σωμάτων Ασφαλείας.;

Να κατατεθούν τα αντίγραφα των πρακτικών της σχετικής επιτροπής.


Αθήνα, 3 Αυγούστου 2017

Ο ερωτών βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Read more...

Θα αξιοποιήσετε το πρόγραμμα «WiFi4EU» στους απομακρυσμένους δήμους και τις δημόσιες υπηρεσίες;


Ερώτηση
Προς τους Υπουργούς
- Εσωτερικών
- Υγείας
- Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

Θέμα: Θα αξιοποιήσετε το πρόγραμμα «WiFi4EU» στους απομακρυσμένους δήμους και τις δημόσιες υπηρεσίες;

Ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση γίνονται διαρκώς νέα βήματα προκειμένου όλες οι περιοχές -ακόμα και αυτές που είναι οι πλέον απομακρυσμένες από τα οικονομικά κέντρα - να αποκτήσουν πρόσβαση στο δωρεάν διαδίκτυο, στην Ελλάδα οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες παραμένουν χωρίς δωρεάν Internet.
Συγκεκριμένα, στις 29 Μαΐου οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν να διαθέσουν το ποσό των 120 εκατ. ευρώ για την παροχή δωρεάν ασύρματου δικτύου έως το 2020 και σε έως και 8.000 δήμους, οι οποίοι σήμερα είναι και απομακρυσμένοι αλλά και δεν διαθέτουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Δεδομένου ότι σήμερα οι άνθρωποι που δεν έχουν γνώσεις γύρω από το διαδίκτυο θεωρούνται αναλφάβητοι, η εν λόγω προσπάθεια αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία. Με την εν λόγω πρωτοβουλία δίνεται η δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί το δωρεάν ασύρματο δίκτυο σε πλατείες, πάρκα, νοσοκομεία και άλλους εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους απομακρυσμένων περιοχών. Το πρόγραμμα «WiFi4EU» θα συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση της πρόσβασης στο διαδίκτυο και θα είναι ανοιχτό σε οποιαδήποτε οντότητα με δημόσιο χαρακτήρα, συνήθως τοπικές κοινότητες αλλά και βιβλιοθήκες ή κέντρα υγείας. Χρηματοδοτείται δηλαδή από την Ευρωπαϊκή Ένωση το κόστος του εξοπλισμού και εγκατάστασης ενώ οι αντίστοιχες τοπικές κοινότητες το μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι να υποβάλουν μια απλή αίτηση για τα λάβουν τα σχετικά κεφάλαια «κατ’ αρχήν βάσει προτεραιότητας».
Δεδομένων των προεκτεθέντων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Υπάρχει σχέδιο εν γένει από πλευράς της κυβέρνησης για τη στήριξη της δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο στις δημόσιες υπηρεσίες αλλά και στους απομακρυσμένους δήμους;
2. Σε ποιες συγκεκριμένες ενέργειες μέχρι σήμερα έχετε προβεί προκειμένου απομακρυσμένοι Δήμοι και υπηρεσίες με δημόσιο χαρακτήρα να ενημερωθούν αρχικά και στη συνέχεια να ακολουθήσουν τη διαδικασία αίτησης και ένταξης στο πρόγραμμα «WiFi4EU»;
3. Σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το εν λόγω πρόγραμμα «WiFi4EU» και σε απομακρυσμένες δημόσιες μονάδες υγείας; Αν ναι, ποιος ο σχετικός σχεδιασμός;

Αθήνα 19.07.2017

Οι ερωτώντες βουλευτές

Ιάσονας Φωτήλας Αχαΐας

Μάξιμος Χαρακόπουλος Λαρίσης

Read more...