Menu
A+ A A-

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ: Κυβέρνηση ανεπίδεκτη μαθήσεως • Η οικονομία σε φαύλο κύκλο

maximos_omilon

«Δυστυχώς, αυτή η κυβέρνηση αποδεικνύεται ανεπίδεκτη μαθήσεως, καθώς αρνείται πεισματικά να μάθει από τα λάθη της. Επιμένει στις ίδιες αποτυχημένες πολιτικές, που οδηγούν σε βαθύτερη ύφεση, μεγαλύτερα ελλείμματα και μοιραία σε νέα μέτρα. Ένας καταστροφικός για την οικονομία φαύλος κύκλος. Μόνη διέξοδος είναι μια άλλη πολιτική, με μέτρα που θα στοχεύουν στην κινητοποίηση των υγιών παραγωγικών δυνάμεων και στην ανάπτυξη». Αυτά τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Φίλιππου Σαχινίδη σε ερώτηση που υπέβαλλε στη βουλή για τον απόλυτο εκτροχιασμό του προϋπολογισμού του 2011.

Η απάντηση του κ. Σαχινίδη στον Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτή Λαρίσης έχει ως εξής:

«Βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Οικονομικών είναι η διενέργεια φορολογικών ελέγχων (τακτικών, προσωρινών και προληπτικών) προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις, για την αποτροπή και την καταστολή των φαινομένων φοροδιαφυγής, οπουδήποτε αυτά κι αν εκδηλώνονται.

Προς το σκοπό αυτό, προωθείται κάθε αναγκαίο διοικητικό και νομοθετικό μέτρο και κάθε απαραίτητη ενέργεια για την ενίσχυση του φοροελεγκτικού μηχανισμού, την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων από ελέγχους.

Σημειώνεται τέλος ότι, συνήθως αυξημένη βεβαίωση εσόδων από ελέγχους παρατηρείται τους τελευταίους μήνες του έτους όπου απελευθερώνεται το ελεγκτικό προσωπικό από παράπλευρες εργασίες, π.χ. παραλαβή και κωδικογράφηση δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος.

Αναλυτικότερα σας πληροφορούμε τα ακόλουθα:

Α. Η υστέρηση των εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού σε επίπεδο εξαμήνου οφείλεται κυρίως στους παρακάτω λόγους: Στη μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, κατά την περίοδο σύνταξης του προϋπολογισμού, ύφεση, στη μη επανάληψη των εισπράξεων τελών κυκλοφορίας ύψους 393 εκατ. ευρώ τον μήνα Ιανουάριο, αφού φέτος δεν δόθηκε η ίδια παράταση στην εξόφληση των τελών, στις μειωμένες εισπράξεις από παρακράτηση φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά το τρέχον έτος, λόγω της ευνοϊκότερης φορολόγησης βάσει του νέου φορολογικού νόμου, και της μείωσης των εισοδημάτων, στη μη απόδοση, από τα πιστωτικά ιδρύματα, του δικαιώματος του Δημοσίου επί των προνομιούχων μετοχών (10%) λόγω της μετάθεσης των Γενικών Συνελεύσεων και, τέλος, στις αυξημένες επιστροφές φόρων λόγω συμψηφισμού εκκρεμοτήτων παρελθόντων ετών.

Β. Τα έσοδα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων παρουσιάζουν αύξηση κατά 79,6% ή κατά 306 εκατ. ευρώ.

Γ. Η παρατηρούμενη αύξηση στις δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού οφείλεται κυρίως: στις αυξημένες επιχορηγήσεις, στα Ασφαλιστικά Ταμεία λόγω μείωσης των εσόδων τους από ασφαλιστικές εισφορές και ειδικότερα: Στον ΟΓΑ κατά 371 εκατ. ευρώ και στο ΙΚΑ κατά 867 εκατ. ευρώ, στον ΟΑΕΔ για την καταβολή επιδομάτων ανεργίας κατά 348 εκατ. ευρώ και στα Νοσοκομεία για την πληρωμή των προμηθευτών τους κατά 506 εκατ. ευρώ. Στη   διάθεση   ποσού   ύψους   429   εκατ.  ευρώ για   παλαιές   οφειλές νοσοκομείων και στις αυξημένες δαπάνες για τόκους κατά 1.277 εκατ. ευρώ.

Δ. Τέλος, οι δαπάνες του ΠΔΕ παρουσιάζονται μειωμένες κατά 42,3% ή 1.563 εκατ. ευρώ.

Ε. Για την επίτευξη του στόχου της μείωσης του ελλείμματος, όπως αυτός έχει τεθεί στο Πρόγραμμα Οικονομικής Πολιτικής, έχουν ενσωματωθεί σχετικές παρεμβάσεις στο ψηφισθέν Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2011-2015 συνολικού ύψους 6.744 εκατ. ευρώ για το 2011 (4.058 εκατ. ευρώ στο σκέλος των δαπανών και 2.686 στο σκέλος των εσόδων)».

Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΕΡΓΩΝ: Το colpo grosso του ΠΑΣΟΚ με τις ΜΚΟ! • Και Σύμβουλος της Υπ. Παιδείας στην «κοινωφελή εργασία»

maximos_nd

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, ερωτηθείς σχετικά με την αποκάλυψη της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», σύμφωνα με την οποία «διορισμένος ειδικός σύμβουλος της υπουργού Παιδείας κας Διαμαντοπούλου, δημιούργησε ΜΚΟ που μετέχει στις προσλήψεις ανέργων», έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι αποκαλύψεις για ΜΚΟ που σχετίζονται με το ΠΑΣΟΚ και θα χρηματοδοτηθούν για τα προγράμματα “κοινωφελούς εργασίας” έχουν πάρει, πλέον, μορφή χιονοστιβάδας.

Μετά τους κυβερνητικούς βουλευτές, τους κουμπάρους υφυπουργών, τους πολιτευτές και τα κομματικά στελέχη, τώρα και σύμβουλοι πρωτοκλασάτων υπουργών, αποδεικνύεται ότι συμμετέχουν στο σχέδιο για την… με το αζημίωτο πρόσληψη ανέργων.

Πρόκειται, τελικά, για colpo grosso, το οποίο έχει εξυφανθεί στα γραφεία του ίδιου του ΠΑΣΟΚ.

Το σκάνδαλο αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Μετά και την άρνηση του ΑΣΕΠ να συνδράμει σε αυτή την απάτη, την ευθύνη έχει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

Και η ορθή απόφαση είναι μία: Αποκλεισμός των ΜΚΟ από τα προγράμματα “κοινωφελούς εργασίας” και ανάθεση στο ΑΣΕΠ της διαδικασίας επιλογής των συμβασιούχων».
Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: Αδικαιολόγητη η συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ • Δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό

maximosvoulideltiotipou

Να μην καταργηθεί ο ΕΛΟΓΑΚ ζητά με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης χαρακτηρίζει αδικαιολόγητη την απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ με άλλους τρεις φορείς του ΥΠΑΑΤ, όταν χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό συμβάλλει στην πάταξη των ελληνοποιήσεων στο γάλα και στο κρέας.

Η ερώτηση του κ. Χαρακόπουλου προς τον κ. Σκανδαλίδη έχει ως εξής:

«Η δραστηριότητα του Ελληνικού Οργανισμού Γάλακτος και Κρέατος (ΕΛΟΓΑΚ) τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα σημαντική με τα αποτελέσματα της να ικανοποιούν τόσο τους κτηνοτρόφους, όσο και τον καταναλωτή. Είναι αρμόδιος, μεταξύ άλλων, για τον έλεγχο της ποιότητας του γάλακτος, την τήρηση και τον έλεγχο των ισοζυγίων γάλακτος και κρέατος. Χρηματοδοτείται από τις εισφορές των κτηνοτρόφων, των μεταποιητών γάλακτος και των εμπόρων κρέατος, χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Η θεσμοθέτησή του, άλλωστε, από την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έγινε κατόπιν κοινού αιτήματος των κτηνοτροφικών φορέων για την αποτελεσματικότερη πάταξη των ελληνοποιήσεων στο γάλα και στο κρέας.

Η απόφαση της κυβέρνησης για τη συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ με άλλους τρείς (3) φορείς του ΥΠΑΑΤ έχει δυσαρεστήσει έντονα τον κτηνοτροφικό κόσμο. Η δυσαρέσκεια αυτή προκύπτει από τις σχετικές δηλώσεις τοπικών, αλλά και πανελλήνιων συνδικαλιστικών οργάνων των κτηνοτρόφων, όπως επίσης και από τις επιστολές διαμαρτυρίας προς την ηγεσία του ΥΠΑΑΤ και του Υπουργείου Οικονομικών που είδαν το φως της δημοσιότητας. Οι κτηνοτρόφοι τονίζουν την οικονομική ανεξαρτησία του ΕΛΟΓΑΚ, το ιδιαίτερο αντικείμενό του σε σχέση με τους άλλους τρεις οργανισμούς και την αποτελεσματικότητά του.

Η λογική της συγχώνευσης αναμένεται να δημιουργήσει ένα γραφειοκρατικό «τέρας» που θα μπερδεύεται ανάμεσα στην έρευνα, την εκπαίδευση, την πιστοποίηση, τον έλεγχο και την επιβολή προστίμων».

Κατόπιν τούτων ο κ. Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:

1. Σκοπεύετε να εξαιρέσετε τον ΕΛΟΓΑΚ από το σχέδιο της συγχώνευσης, ώστε να συνεχίσει το έργο του προς όφελος των κτηνοτρόφων; Εάν όχι, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό γάλακτος παράγεται σε Θεσσαλία, Μακεδονία, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, εξετάζετε την περίπτωση να συσταθεί με το νέο οργανόγραμμα και να λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη –παρούσα έδρα του οργανισμού- μια Γενική Διεύθυνση αρμόδια για τους ελέγχους Γάλακτος και Κρέατος, στην οποία θα μεταφερθούν όλες οι υπηρεσιακές μονάδες του ΕΛ.Ο.ΓΑ.Κ, ώστε να μην ανατραπεί η εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του;

2. Με ποια λογική επιτυγχάνεται οικονομία κλίμακος, όπως υποστηρίζει η ηγεσία του ΥΠΑΑΤ, όταν  συγχωνεύεται ένας αυτοχρηματοδοτούμενος και με υψηλό αποθεματικό φορέας με άλλους τρεις κρατικά χρηματοδοτούμενους φορείς; Μήπως υπό αυτό το σχήμα θα πρέπει να αναζητηθούν επιπλέον κρατικοί πόροι για να καλύψουν και τις ανάγκες του έργου του ΕΛΟΓΑΚ;

3. Θα υπάρξουν αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς των υπαλλήλων του νέου φορέα; Είναι διασφαλισμένες οι θέσεις εργασίας των νυν εργαζομένων στους υπό συγχώνευση οργανισμούς ή θα υπάρξουν απολύσεις;

Read more...

ΔΗΛΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΔ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

maximos

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μετά τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ και ο υπουργός Εσωτερικών ουσιαστικά «αδειάζει» τον υπουργό Εργασίας για τον αμαρτωλό μηχανισμό προσλήψεων που έστησε μέσω ΜΚΟ.

Θα συμφωνήσουμε με τον κ. Καστανίδη ότι «αυτές οι οργανώσεις (ΜΚΟ) είναι για άλλη δουλειά. Δεν είναι για να κάνουν προσλήψεις». Το θέμα είναι ότι η κυβέρνηση στην οποία και ο ίδιος συμμετέχει, παρά τον ορυμαγδό των αποκαλύψεων, δεν έχει ακόμη αποδεχθεί την εξαίρεση των ΜΚΟ από την διάτρητη διαδικασία επιλογής των συμβασιούχων και  την ανάθεση των προσλήψεων, αποκλειστικά και μόνο στο ΑΣΕΠ, όπως αξιώνουν όχι μόνο η Νέα Δημοκρατία, αλλά και βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.

Για μία ακόμη φορά, τα περί διαφάνειας και αξιοκρατίας της κυβέρνησης αποδεικνύονται λόγια του αέρα, ενώ η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας συλλαμβάνεται ψευδόμενη. Στις 29 Ιουλίου, ανήμερα της κατάθεσης της πρώτης ερώτησής μας για την εμπλοκή των ΜΚΟ στις προσλήψεις της «κοινωφελούς εργασίας» -που αποτέλεσε την αφορμή για τις αποκαλύψεις εμπλοκής κομματικών εγκαθέτων στη «φάμπρικα» διορισμών που έστησε το ΠΑΣΟΚ- το υπουργείο Εργασίας με ανακοίνωσή του έσπευδε να διαβεβαιώσει για το αδιάβλητο της διαδικασίας, ισχυριζόμενο ότι «το ΑΣΕΠ ανέλαβε την εποπτεία και τον έλεγχο για τις συγκεκριμένες προσλήψεις».

Παρά την κατηγορηματική διάψευση του Προέδρου του ΑΣΕΠ κ. Βέη, μέχρι σήμερα δεν υπήρξε καμία αντίδραση της κυβέρνησης, η οποία πλέον είναι βαρύτατα εκτεθειμένη.

Η θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι ξεκάθαρη. Οι προσλήψεις της «κοινωφελούς εργασίας» πρέπει να γίνουν μέσω ΑΣΕΠ με απόλυτη διαφάνεια. Κανείς δεν δικαιούται να παίζει με τον πόνο των ανέργων, ο αριθμός των οποίων έχει σπάσει κάθε ρεκόρ».

Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ: «Μικρό καλάθι για τους τευτλοπαραγωγούς» • Στα 2,7 και όχι 10 ευρώ το στρέμμα η συμπληρωματική ενίσχυση

maximos_site_2

Διευκρινίσεις για την συμπληρωματική ενίσχυση που αναλογεί στους τευτλοπαραγωγούς δίνει με απάντησή του σε σχετική ερώτηση του Μάξιμου Χαρακόπουλου και άλλων 17 βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευση ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.

Ειδικότερα, από την απάντηση του Σκανδαλίδη προκύπτει ότι δικαιούχοι της πληρωμής που έγινε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ (στις 11-7-2011) είναι τελικά οι παραγωγοί που καλλιέργησαν τεύτλα το 2009, καθώς η παραγωγή ζάχαρης για το έτος αυτό υπερέβη την εθνική ποσόστωση. Σύμφωνα με το άρθρο 63 του Καν. (ΕΚ) 1234/2007, η πλεονάζουσα από το πλαφόν παραγωγή ζάχαρης του 2009 (13.084,57 τόνοι) –και συνεπώς η ενίσχυση που τη συνοδεύει– μεταφέρεται στο επόμενο έτος ενίσχυσης (2010) και θεωρείται παραγωγή του έτους αυτού.

Σχολιάζοντας την απάντηση του αρμόδιου υπουργού ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης υπογραμμίζει ότι «ο κ. Σκανδαλίδης αποφεύγει επιμελώς κάθε αναφορά στις προσδοκίες που καλλιεργήθηκαν στους τευτλοπαραγωγούς από τη διοίκηση της ΕΒΖ και κυβερνητικά στελέχη περί συμπληρωματικού ποσού ενίσχυσης, περίπου 10 ευρώ το στρέμμα, για την καλλιέργεια του 2010. Δεδομένου ότι τελικά δόθηκαν 2,7 ευρώ το στρέμμα καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Στην προκειμένη περίπτωση ισχύει η λαϊκή ρήση “όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι”».

Η απάντηση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης έχει ως εξής:

«Από το έτος 2007, χορηγείται στους παραγωγούς ζαχαρότευτλων συνδεδεμένη με την παραγωγή Κοινοτική ενίσχυση. Το συνολικό ποσό ενίσχυσης προκύπτει σύμφωνα με την παραγόμενη ποσότητα ζάχαρης κάθε έτους πολλαπλασιαζόμενη με το καθορισμένο από τον Κανονισμό ποσό ενίσχυσης ανά τόνο ζάχαρης. Ανώτατο όριο κάθε έτους για την παραγόμενη ποσότητα ζάχαρης αποτελεί το ύψος της Εθνικής ποσόστωσης, ειδικότερα:

-Βάσει του άρθρου 110ιθ του Καν. (ΕΚ) 1782/2003 το συνολικό ποσό της ενίσχυσης για τη χώρα μας ανέρχεται σε 29.384.000 €.

-Σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 35242/3-5-2010 έγγραφο της Δ/νσης ΠΑΠ-ΦΜΚ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την εμπορική περίοδο 2009-2010, η ποσόστωση της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ) ανέρχεται στους 158.702 τόνους.

-Βάσει του άρθρου 110ιη του Καν. (ΕΚ) 1782/2003 και σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης, η συνολική παραγωγή ζάχαρης κατά το έτος 2009 ανήλθε σε 171.786,57 τόνους, υπερβαίνοντας την Εθνική   ποσόστωση  κατά 13.084,57 τόνους.

-Βάσει του άρθρου 110ιθ του Καν. (ΕΚ) 1782/2003, το ποσό ενίσχυσης για το έτος 2009 καθορίστηκε σε 158.702 tn χ 46,27€/tn = 7.343.141,54 € (και μοναδιαίο ποσό ενίσχυσης 328.34 €/ha) το οποίο και κατεβλήθη στους τευτλοκαλλιεργητές, ενώ για το μεταφερθέν ποσό των 13.084,57 τόνων ζάχαρης δεν χορηγήθηκε ενίσχυση.

-Σύμφωνα με το άρθρο 63 του Καν.(ΕΚ)1234/2007, η διαφορά των 13.084,57 τόνων παραχθείσας ποσότητας ζάχαρης μεταφέρεται για την επόμενη χρονιά δηλαδή το έτος 2010 και θεωρείται ως παραγωγή της περιόδου αυτής, συμπληρωματικά και μετά από σχετικό ερώτημα της   αρμόδιας Δ/νσης ΠΑΠ-ΦΜΚ του ΥΠΑΑΤ διευκρινίστηκε από τις υπηρεσίες της Ε.Ε. (με το υπό στοιχεία ΑGRI/C5/DF(8.7.4)D(2011) 376006/13-04-2011 έγγραφο), ότι δικαιούχοι της ενίσχυσης που αφορά την μεταφερθείσα ποσότητα είναι οι τευτλοπαραγωγοί από τα τεύτλα (παραγωγή έτους 2009) των οποίων προήλθε η εν λόγω ποσότητα ζάχαρης, οι τελευταίοι θεωρούνται δικαιούχοι του ποσού την επόμενη περίοδο.

Συμπερασματικά, δικαιούχοι του εναπομένοντος ποσού που αντιστοιχεί στην μεταφερθείσα ποσότητα ζάχαρης (13.084,57 tn χ 46,27 €/tn = 605.423,0539€) είναι όλοι οι παραγωγοί που καλλιέργησαν και παρέδωσαν τεύτλα στην ΕΒΖ το έτος 2009, η δε πληρωμή τους θα πρέπει να ενταχθεί στις πληρωμές του έτους 2010.Το συμπληρωματικό ποσό που χορηγήθηκε καθορίστηκε σε 27,070€/ha».

Read more...

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΑΑΤ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ

maximos_nd

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, ερωτηθείς για το νομοσχέδιο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας μπορεί υπό προϋποθέσεις να γίνει ευκαιρία για την αναστροφή του ρεύματος της αστυφιλίας και την αναζωογόνηση της ελληνικής περιφέρειας με την απασχόληση νέων ανθρώπων στον πρωτογενή τομέα.

Για να υπάρξει, όμως, πραγματική ανάταξη της αγροτικής παραγωγής είναι αναγκαία η εξυγίανση και η ενδυνάμωση των Αγροτικών Συνεταιρισμών. Έτσι μόνο θα ανταποκριθούν στις προκλήσεις της νέας εποχής. Όπως χαρακτηριστικά τόνιζε ο Αντώνης Σαμαράς τον Απρίλιο του 2010 από το Προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας για τα αγροτικά, στη Λάρισα, «χωρίς την ριζική εξυγίανση των συνεταιρισμών δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε αληθινή παραγωγική ανασυγκρότηση του Αγροτικού τομέα».

Παρωχημένοι συνεταιρισμοί-σφραγίδες, δεν μπορεί να είναι οι φάροι του μέλλοντος για την ελληνική γεωργία. Χρειαζόμαστε ισχυρές συνεταιριστικές οργανώσεις, ικανές να σταθούν εμπόδιο σε συμπεριφορές καρτέλ στην αγορά και διακίνηση των αγροκτηνοτροφικών προϊόντων.  Δυνατές συνεταιριστικές ενώσεις μπορούν να συμβάλουν στο κλείσιμο της «ψαλίδας» στις τιμές, παραγωγού-καταναλωτή.

Στις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, ο αγροτικός τομέας έχει τη δυνατότητα να αναδειχθεί σε βασικό πυλώνα της εθνικής προσπάθειας για να ορθοποδήσει ο τόπος.

Σε κάθε περίπτωση, η ανασυγκρότηση του πρωτογενούς τομέα θα πρέπει να γίνει σε υγιείς βάσεις. Τόσο η Γραμματεία Αγροτικού όσο και ο Τομέας Αγροτικής Ανάπτυξης του κόμματος επί μήνες εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Στη συζήτηση του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής της Βουλής, ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας και οι βουλευτές της που είναι μέλη της Επιτροπής προσήλθαν με συγκεκριμένες προτάσεις και παρατηρήσεις. Το ίδιο θα πράξουμε και κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου στην Ολομέλεια».

Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ: Θα αποζημιωθούν εντός τριμήνου οι χαλαζόπληκτοι στην Ελασσόνα;

maximos_site_2

Οι αποζημιώσεις για τις ζημιές από την έντονη χαλαζόπτωση στα καπνοχώρια της Ελασσόνας θα καταβληθούν στους παραγωγούς μετά την ολοκλήρωση της εκτιμητικής διαδικασίας και αφού κοινοποιηθούν πρώτα τα πορίσματα ζημιάς. Αυτό απαντά ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Κώστας Σκανδαλίδης σε σχετική ερώτηση του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτή Λαρίσης, κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου.

Σχολιάζοντας την απάντηση του κ. Σκανδαλίδη, ο Θεσσαλός πολιτικός επισημαίνει ότι «ο αρμόδιος υπουργός αποφεύγει συστηματικά να απαντήσει συγκεκριμένα  αν οι αποζημιώσεις θα είναι άμεσες εντός τριμήνου, όπως κατά κανόνα συνέβαινε επί των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας».

Η απάντηση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης έχει ως εξής:

«Για τις καλυπτόμενες από τον ΕΛ.Γ.Α. ζημιές που προξενήθηκαν από τη χαλαζόπτωση που σημειώθηκε στις 5 Αυγούστου 2011, κυρίως σε καπνοκαλλιέργειες αλλά και σε καλαμποκαλλιέργειες και καλλιέργειες κηπευτικών σε διάφορα Δ.Δ. του Δήμου Ελασσόνας Νομού Λάρισας, διενεργήθηκαν οι απαραίτητες επισημάνσεις, έγιναν αναγγελίες και υποβάλλονται δηλώσεις, ενώ το έργο των εκτιμήσεων θα αρχίσει μετά τη λήξη υποβολής δηλώσεων εκ μέρους των παραγωγών. Οι αποζημιώσεις θα καταβληθούν στους δικαιούχους παραγωγούς μετά την ολοκλήρωση της εκτιμητικής διαδικασίας και αφού κοινοποιηθούν πρώτα τα πορίσματα ζημιάς».

Read more...

ΔΗΛΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΔ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

maximos

Ο Γραμματέας του Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μετά τις αποκαλύψεις του Προέδρου του ΑΣΕΠ κ. Βέη στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, η κυβέρνηση είναι βαρύτατα εκτεθειμένη, καθώς πιάστηκε “με την γίδα στην πλάτη” στη σκανδαλώδη ιστορία των προσλήψεων μέσω αμαρτωλών ΜΚΟ.

Όλοι πια κατάλαβαν ότι το ΠΑΣΟΚ έστησε μια φάμπρικα διορισμών με ΜΚΟ, που πολλές από αυτές ιδρύθηκαν σε μια νύχτα από κομματικούς εγκαθέτους, για να συμμετάσχουν στο “πάρτι της κοινωφελούς εργασίας”.

Οι αποκαλύψεις είναι καθημερινές. Σήμερα είδε το φως της δημοσιότητας (εφημερίδα “Δημοκρατία”) η περίπτωση μιας ακόμη ΜΚΟ, αυτή τη φορά, κουμπάρου υφυπουργού που έχει συνάψει μνημόνια συνεργασίας για προγράμματα ανέργων με δήμους της εκλογικής της περιφέρειας.

Κανείς, πλέον, δεν αμφιβάλλει για τη διάτρητη διαδικασία προσλήψεων συμβασιούχων που επέλεξε η κυβέρνηση. Αφού ο αρμόδιος υπουργός “σφυρίζει αδιάφορα”, οφείλει ο ίδιος ο πρωθυπουργός να λάβει θέση. Το εμπόριο της ελπίδας στους ανέργους, που επισήμως ξεπερνούν τους 850.000, πρέπει να λάβει τέλος».

Read more...

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΚΟ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ "ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ"

maximos_nd

Επίκαιρη Επερώτηση προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γιώργο Κουτρουμάνη, με θέμα τη συμμετοχή Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας», κατέθεσαν 10 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

Την Επίκαιρη Επερώτηση υπογράφουν οι: κ.κ. Μ. Χαρακόπουλος, Κ. Τασούλας, Ν. Νικολόπουλος, Κ. Χατζηδάκης, Μ. Σαλμάς, Α. Λυκουρέντζος, Γ. Βρούτσης, Κ. Τζαβάρας, Κ. Καραγκούνης και Κ. Μαρκόπουλος.

Ο πρώτος επερωτών βουλευτής, Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μέρα με την ημέρα ξηλώνεται το πουλόβερ του μηχανισμού προσλήψεων που έστησε η κυβέρνηση με αμαρτωλές ΜΚΟ.

ΤΙ έχεις Γιάννη; Τι είχα πάντα; Αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ. Στα λόγια μιλά για διαφάνεια και αξιοκρατία, αλλά στην πράξη προωθεί το ρουσφέτι και τις πελατειακές αντιλήψεις.

Γι’ αυτό και η Νέα Δημοκρατία κατέθεσε Επίκαιρη Επερώτηση, καλώντας την κυβέρνηση να εξαιρέσει τις ΜΚΟ από τη διαδικασία των προσλήψεων και επιπλέον να αναθέσει την επιλογή των συμβασιούχων στο ΑΣΕΠ».

Η Επίκαιρη Επερώτηση έχει ως εξής:

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

ΘΕΜΑ: Η συμμετοχή Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας»

Η ακολουθούμενη οικονομική πολιτική της κυβέρνησης έχει οδηγήσει σε βαθιά ύφεση και πρωτοφανή έκρηξη της ανεργίας, που πλησιάζει επισήμως το 17%, ενώ οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον είναι κυριολεκτικά εφιαλτικές.

Τη στιγμή αυτή επέλεξε το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης να εντάξει, κατά δυσεξήγητο τρόπο, τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) σε ρόλο «μεσάζοντα» στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας», που προβλέπουν την πρόσληψη 55.000 ανέργων. Τα προγράμματα εντάσσονται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δημιουργία θέσεων απασχόλησης σε τοπικό επίπεδο μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα» στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς για την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013. Όσοι επιλεγούν θα απασχολούνται σε φορείς της αυτοδιοίκησης, καθώς και νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου για 5 μήνες.

Η συγκεκριμένη επιλογή του υπουργείου εγείρει σοβαρότατα ερωτηματικά για τα κίνητρα που οδήγησαν σε αυτή. Λήφθηκε μάλιστα σε μια περίοδο που βλέπουν το φως της δημοσιότητας καταγγελίες ακραίας κακοδιαχείρισης ευρωπαϊκών και εθνικών χρηματοδοτήσεων από ΜΚΟ. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των ΜΚΟ που χρηματοδοτήθηκαν από την Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ) του Υπουργείου Εξωτερικών και που σήμερα ελέγχονται από το Σώμα Ελεγκτών Ορκωτών Λογιστών για τη διαχείριση αυτών των κονδυλίων στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε 195 προγράμματα.

Η συμμετοχή των ΜΚΟ στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας» έχει προκαλέσει καθολικό κλίμα αμφισβήτησης, ακόμη και στο εσωτερικό της συμπολίτευσης, για:

α) την αδρή χρηματοδότηση των ΜΚΟ, που στερεί πόρους από τους πραγματικούς δικαιούχους που είναι οι άνεργοι,

β) την έλλειψη διαφάνειας στη διαδικασία επιλογής της κάθε ΜΚΟ που προχωρά σε συμφωνία με δημόσιο φορέα, και

γ) την απουσία αξιοκρατίας στον τρόπο επιλογής των ανέργων που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, όπου το ΑΣΕΠ δεν έχει ουσιαστικό ρόλο.

Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά σε πρόγραμμα για την ανεργία, δεν κατευθύνεται όλο το διατιθέμενο ποσό προς τους ανέργους, αλλά προβλέπεται σκανδαλωδώς «έμμεσο κόστος του Δικαιούχου» που ανέρχεται στο 5% των συνολικών δαπανών. Δηλαδή, οι ΜΚΟ θα λαμβάνουν ένα σεβαστό ποσό ανά άνεργο που θα εντάσσεται στο πρόγραμμα ως «μεσιτικά», γεγονός που συνιστά απαράδεκτη πρακτική.

Σοβαρότατο ζήτημα προκύπτει και με την καταλληλότητα των φορέων υλοποίησης, καθώς οι δικαιούχοι –ΜΚΟ, Σωματεία, Αστικές μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Συνδικαλιστικές Οργανώσεις- δεν επιβάλλεται από τους όρους του προγράμματος να έχουν καμία προηγούμενη εμπειρία ή δραστηριοποίηση σε παρόμοιο πεδίο. Μάλιστα, υπάρχουν πληροφορίες, που δεν διαψεύδονται, για ΜΚΟ οι οποίες έχουν συσταθεί τους τελευταίους μήνες με προφανή και αποκλειστικό σκοπό τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Επιπλέον, ήδη μεγάλος αριθμός δημοσιευμάτων στον Αθηναϊκό και Επαρχιακό Τύπο αναφέρονται σε παράτυπη, και προφανώς ύποπτη συναλλαγής, συμμετοχή σε Διοικητικά Συμβούλια κάποιων ΜΚΟ, που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα, κομματικών στελεχών, παραγόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πολιτευτών ή συγγενών τους. Δημοσιεύθηκε μάλιστα και η είδηση, σύμφωνα με την οποία, ΜΚΟ στη βόρειο Ελλάδα, που είχε συνάψει συμφωνίες με δημόσιους φορείς, δήλωνε ως τηλέφωνά της εκείνα του πολιτικού γραφείου τοπικού κυβερνητικού βουλευτή.

Πρόβλημα διαφάνειας προκύπτει σαφώς και για τη διαδικασία επιλογής των ανέργων στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας, καθώς, παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, δεν έχει ανατεθεί στο ΑΣΕΠ η ευθύνη των προσλήψεων, επιτρέποντας έτσι τις όποιες παράνομες συναλλαγές και αθέμιτες εξαρτήσεις. Η ευθύνη ιεράρχησης και μοριοδότησης των αιτούντων ανέργων για τη συμμετοχή τους στα προγράμματα εξακολουθεί να ανήκει στις ΜΚΟ.

Τέλος, όπως προκύπτει από τα μέχρι τώρα στοιχεία, δεν έχει εξασφαλισθεί επαρκής χρηματοδότηση για την κάλυψη όλου του προγράμματος.

Κατόπιν τούτων επερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Ποιοί είναι οι λόγοι που οδήγησαν το υπουργείο σας στην απόφαση να συμμετάσχουν οι ΜΚΟ στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας»;

2. Για ποιο λόγο δεν κατευθύνεται όλο το διατιθέμενο ποσό προς τους ανέργους αλλά προβλέπεται «έμμεσο κόστος του Δικαιούχου» που ανέρχεται στο 5% των συνολικών δαπανών;

3. Πώς εξασφαλίζεται η καταλληλότητα των φορέων υλοποίησης και ποια τα κριτήρια διαχειριστικής επάρκειας των δικαιούχων ΜΚΟ, καθώς δεν επιβάλλεται να έχουν καμία προηγούμενη εμπειρία ή δραστηριοποίηση σε παρόμοιο πεδίο;

4. Υπάρχει έλεγχος των ΜΚΟ για τον τρόπο διαχείρισης κοινοτικών και εθνικών χρηματοδοτήσεων κατά το παρελθόν;

5. Πώς θα αποτραπεί η συμμετοχή βουλευτών, παραγόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης, πολιτευτών, κομματικών στελεχών, καθώς και συγγενών τους στις ΜΚΟ που συμμετέχουν στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας;

6. Με ποιο τρόπο διασφαλίζεται η αξιοπιστία της μοριοδότησης των ανέργων καθώς την ευθύνη έχουν οι ίδιες οι ΜΚΟ, χωρίς ουσιαστικό ρόλο του ΑΣΕΠ;

7. Λαμβανομένων υπ’ όψιν των πολλών και σοβαρών προβλημάτων διαφάνειας και αξιοκρατίας που προκύπτουν από τη συμμετοχή των ΜΚΟ στα προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας», και της καθολικής αντίδρασης που έχει εκδηλωθεί για τη συμμετοχή αυτή, εξετάζετε το ενδεχόμενο να εξαιρέσετε τις ΜΚΟ από τα συγκεκριμένα προγράμματα;

8. Έχει εξασφαλισθεί επαρκής χρηματοδότηση για την υλοποίηση του προγράμματος «κοινωφελούς εργασίας»;

9. Προβλέπεται παράταση πέραν των 5 μηνών για όσους συμμετάσχουν στο πρόγραμμα;

Αθήνα, 30 Αυγούστου 2011

Οι επερωτώντες βουλευτές:

  1. Μάξιμος Χαρακόπουλος
  2. Κώστας Τασούλας
  3. Νίκος Νικολόπουλος
  4. Κωστής Χατζηδάκης
  5. Μάριος Σαλμάς
  6. Ανδρέας Λυκουρέντζος
  7. Γιάννης Βρούτσης
  8. Κώστας Τσαβάρας
  9. Κώστας Καραγκούνης
  10. Κώστας Μαρκόπουλος
Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: Οσμή «σκανδάλου» στην παραγωγή βιοντίζελ • Δηλώσεις-μαϊμού χιλιάδων στρεμμάτων με ενεργειακά φυτά

maximosvoulideltiotipou2

Τo στρεβλό σύστημα παραγωγής βιοντίζελ, που αναδύει οσμή σκανδάλου, καταγγέλλει με ερώτηση που κατέθεσε στη βουλή ο Μάξιμος Χαρακόπουλος

Απευθυνόμενος στον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ και βουλευτής Λαρίσης, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε: δηλώσεις-μαϊμού χιλιάδων στρεμματικών καλλιεργειών, ελλιπείς ελέγχους, αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην επιβολή κυρώσεων και καθυστέρηση εναρμόνισης της εθνικής νομοθεσίας με τις σχετικές Κοινοτικές Οδηγίες.

Η ερώτηση του κ. Χαρακόπουλου έχει ως εξής:

«Η παραγωγή βιοντίζελ στην Ελλάδα, όταν ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια, είχε συνοδευτεί από ελπιδοφόρες προβλέψεις για την αξιοποίηση του βιοκαυσίμου που θα οδηγούσε σε φιλικές προς το περιβάλλον καλλιέργειες, ενώ ταυτόχρονα θα εξασφάλιζε, ιδίως στις σημερινές συνθήκες, ένα ικανοποιητικό εισόδημα σε χιλιάδες αγρότες.

Δυστυχώς, όμως, φαίνεται ότι η πολλά υποσχόμενη αυτή νέα επιχειρηματική δραστηριότητα κινδυνεύει να εκφυλιστεί λόγω γραφειοκρατίας, αλλά και ατιμωρησίας ορισμένων επιτηδείων. Σύμφωνα με την από 07-07-11 επιστολή του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΘΕΒ), η διαδικασία κατανομής της ετήσιας ποσότητας βιοντίζελ, μεταξύ των δικαιούχων επιχειρήσεων παραγωγής του, «αναστέλλει τις συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού» υπό τις οποίες οφείλουν να λειτουργούν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις, απειλώντας τον σημαντικό κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Επιπλέον, σε σχετικό άρθρο της εφημερίδας «Ισοτιμία» (23-24 Ιουλίου 2011), γίνεται αναφορά σε δηλώσεις-μαϊμού χιλιάδων στρεμματικών καλλιεργειών, καθώς για την περσινή κατανομή διαπιστώθηκε με μεγάλη καθυστέρηση, έπειτα από έλεγχο του ΟΠΕΚΕΠΕ, ότι μόνο 630.000 στρέμματα από τα αρχικώς δηλωθέντα 926.000 είχαν πράγματι καλλιεργηθεί!

Παρόλα αυτά η νέα επιτροπή αξιολόγησης των αιτήσεων του 2010-11 φέρεται να μην έχει ολοκληρώσει μέχρι σήμερα τους ελέγχους των εξοφλημένων τιμολογίων αγοράς ελαιούχων σπόρων και επομένως δεν έχει γίνει ακόμη η δια νόμου τελική ανακατανομή και δεν έχουν τιμωρηθεί οι εταιρείες που παρανόμησαν, ενώ η περίοδος κατανομής έληξε στις 30-06-11, με αποκορύφωμα την έκδοση της νέας κατανομής για το 2011 που λαμβάνει υπόψη τα ίδια κριτήρια. Αυτή η κατάσταση ευνοεί προφανώς «όσους μετέρχονται μη νόμιμα μέσα και μεθόδους».

Τέλος, θίγεται και το ζήτημα της μη εναρμόνισης της εθνικής νομοθεσίας με τις Οδηγίες της ΕΕ περί αειφορίας των βιοκαυσίμων, καθώς και των ελλιπών ελέγχων και της επακόλουθης ατιμωρησίας».

Κατόπιν τούτων, το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό:

  1. Αληθεύει ότι η νέα επιτροπή αξιολόγησης των αιτήσεων του 2010-11 δεν έχει ολοκληρώσει μέχρι σήμερα τους ελέγχους των εξοφλημένων τιμολογίων αγοράς ελαιούχων σπόρων και επομένως δεν έχει γίνει ακόμη η δια νόμου τελική ανακατανομή, ενώ η περίοδος κατανομής έληξε στις 30-06-11; Εάν ναι, πότε επιτέλους θα ολοκληρωθούν οι έλεγχοι και θα βγει η τελική κατανομή με βάση τους ελαιούχους σπόρους και όχι με βάση τα στρέμματα όπως είναι σήμερα και γιατί το αρμόδιο Υπουργείο προχώρησε με τον ίδιο τρόπο χωρίς να διαφοροποιήσει τα αποδεδειγμένα λανθασμένα κριτήρια κατανομής, όχι μόνο σε πρόσκληση, αλλά και σε έκδοση νέας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ για το έτος 2011;
  2. Σε τι στάδιο βρίσκεται η διαδικασία εναρμόνισης της εθνικής νομοθεσίας με τις σχετικές Κοινοτικές Οδηγίες 2009/28/ΕΚ και 2009/30/ΕΚ δεδομένου ότι θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εδώ και 8 μήνες και συγκεκριμένα εντός του Δεκεμβρίου του 2010; Ποιοι είναι οι λόγοι της μεγάλης αυτής καθυστέρησης;
  3. Σε ποιες ενέργειες σκοπεύετε να προβείτε προκειμένου να εξορθολογήσετε το λανθασμένο σύστημα κατανομής βιοντίζελ στη χώρα μας, δεδομένων των προβλημάτων που δημιουργούνται από τα μη αληθή στοιχεία που δηλώνονται; Γιατί δεν ανακαλείτε την υπάρχουσα κατανομή από τη στιγμή που βασίζεται στα ίδια λανθασμένα κριτήρια όπως τα περυσινά;
  4. Ισχύουν οι καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας για δηλώσεις-μαϊμού χιλιάδων καλλιεργούμενων εκτάσεων; Εάν ναι, έχουν επιβληθεί τελικά, όπως ορίζεται ρητά στο άρθρο 4, παράγραφοι 1 & 2, της ΥΠΕΚΑ/Δ1/Α/15555/04.08.2010, διοικητικές κυρώσεις στις εταιρείες αυτές, και ποιες είναι αυτές;
Read more...