Menu
A+ A A-

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: Να πληρωθούν από τον ΟΠΑΔ οι Μικροβιολόγοι • Επί 13 μήνες εκτελούν εξετάσεις χωρίς να πληρώνονται!

maximosvoulideltiotipou

Την άμεση απόδοση των οφειλών του ΟΠΑΔ προς τα μέλη της Ένωσης Ιδιωτών Μικροβιολόγων-Βιοπαθολόγων Λάρισας (Ε.Ι.Μ.-Β.Λ.) ζητά με αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή και απευθύνεται στον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Ανδρέα Λοβέρδο ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Ν. Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.

Ο Θεσσαλός πολιτικός, συνηγορεί στις θέσεις της Ε.Ι.Μ.-Β.Λ. για τη δυσχερέστατη οικονομική κατάσταση των εργαστηρίων και την ανάγκη να πληρωθούν άμεσα τα μέλη της για εργαστηριακές εξετάσεις ασφαλισμένων του Δημοσίου που έχουν εκτελέσει τους τελευταίους 13 μήνες. Στο σχετικό υπόμνημα, που προσυπογράφει ο κ. Χαρακόπουλος, υπογραμμίζεται ότι είναι εκ του πονηρού οι τελευταίες αναφορές κυβερνητικών στελεχών για συμμετοχή των εργαστηριακών ιατρών στη διόγκωση του χρέους των Ταμείων, όταν είναι γνωστό ότι εργάζονται με καθηλωμένες τιμές από το 1991.

Read more...

ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Οι πολίτες εξαπατήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ

maximos_nd

«Ο πρωθυπουργός επέλεξε να δημιουργήσει συνθήκες σοκ στην ελληνική κοινωνία, ώστε να επιβάλλει το επαχθές μνημόνιο», δήλωσε ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σχολιάζοντας την ομιλία του κ. Παπανδρέου στη Λάρισα. Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχολιάζοντας το δίλημμα χρεοκοπία ή μνημόνιο που έθεσε ο πρωθυπουργός τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο κ. Παπανδρέου έθεσε και πριν τις ευρωεκλογές του 2009 το δίλημμα σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα και πριν τις εθνικές εκλογές το δίλημμα πάγωμα μισθών ή αυξήσεις και ανάπτυξη. Ο κόσμος γνωρίζει ότι επέλεξε τελικά τη βαρβαρότητα και τις μειώσεις μισθών και συντάξεων. Επέλεξε να διασύρει διεθνώς τη χώρα και να υποδαυλίζει την όποια συναίνεση που του προσφέραμε, συστήνοντας εξεταστικές επιτροπές κατά παραγγελία. Επέλεξε να ακυρώσει την όποια αξιοπιστία της χώρας και να μας οδηγήσει σε κρίση δανεισμού και στο μνημόνιο. Τα στόματα σε Ελλάδα και Ευρώπη ανοίγουν και σταδιακά γίνεται συνείδηση στους πολίτες ότι οδηγηθήκαμε στο μνημόνιο με στρατηγική επιλογή. Εμμέσως το υπαινίχθηκε και η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών».

Ο Θεσσαλός πολιτικός απαντώντας και στις επιθέσεις του πρωθυπουργού στην ΝΔ υπενθυμίζει ότι το ΠΑΣΟΚ ως αξιωματική αντιπολίτευση αρνήθηκε να παράσχει ακόμη και την υποτυπώδη συναίνεση στην τότε κυβέρνηση, προτάσσοντας κατεξοχήν το κομματικό του συμφέρον, ενώ ακόμη και σήμερα χρησιμοποιεί προπαγανδιστικούς ισχυρισμούς συκοφάντησης της αντιπολίτευσης με τη συνδρομή των εξαπτέρυγών του.

«Οι πολίτες εξαπατήθηκαν και δεν θα δώσουν στην κυβέρνηση λευκή επιταγή για επιβολή νέων μέτρων», καταλήγει ο κ. Χαρακόπουλος, σημειώνοντας πως απέναντι στο αλαζονικό «Μαζί τα φάγαμε» του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Πάγκαλου η ΝΔ αντιπαραθέτει ένα μίγμα πολιτικής που ξαναφέρνει την ελπίδα.
Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΠΟ ΓΡΕΒΕΝΑ: Ψηφίστε «Όχι» σε νέα μέτρα

-

«Κάθε ψήφος σε υποψήφιο που στηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ θα εκληφθεί ως ψήφος υπέρ του μνημονίου, θα γίνει το άλλοθι για νέα σκληρότερα μέτρα. Και αυτή την αλήθεια πρέπει να την κάνουμε γνωστή σε όλους τους συμπολίτες μας, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας» τόνισε ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα Γρεβενά. Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογράμμισε ότι «Το δίλημμα που υψώνεται μπροστά στους πολίτες είναι αν με τη ψήφο τους θα συναινέσουν σε όσα συμβαίνουν το τελευταίο χρόνο ή θα στείλουν το μήνυμα αντίθεσης στη πολιτική του μνημονίου, στα μέτρα που οδηγούν στην ανεργία, στα λουκέτα, στην κατάθλιψη, στην έλλειψη προοπτικής».

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος προήδρευσε σε διευρυμένη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ Γρεβενών ενώ επισκέφθηκε το εκλογικό κέντρο του υποψηφίου Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονία Γιώργου Δακή που υποστηρίζεται από τη Νέα Δημοκρατία όπου είχε συνάντηση με τον υπ. Αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Δασταμάνη και υποψηφίους του συνδυασμού. Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «Στις 7 Νοεμβρίου οι κάτοικοι των Γρεβενών θα επιλέξουν το σωστό. Θα επιλέξουν να στείλουν μήνυμα αντίθεσης στο μνημόνιο και στη τρόικα. Θα επιλέξουν την ελπίδα για το αύριο. Θα επιλέξουν το συνδυασμό νίκης του Γιώργου Δακή».

Νωρίτερα ο Θεσσαλός πολιτικός επισκέφθηκε στη νομαρχία τον νομάρχη και ανεξάρτητο υποψήφιο δήμαρχο Γρεβενών Δημοσθένη Κουπτσίδη και το εκλογικό κέντρο του ανεξάρτητου υποψηφίου δημάρχου Δεσκάτης Δημήτρη Καραστέργιου.

ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ

Την Τρίτη, ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας θα επισκεφθεί τη Χαλκίδα. Συγκεκριμένα: Στις 17:30 θα παραχωρήσει Συνέντευξη Τύπου (αίθουσα ΔΗΚΕΧ-Παλαιό Δημαρχείο). Στις 18:00 θα προεδρεύσει σε σύσκεψη με κομματικά στελέχη σε διευρυμένη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ παρουσία του υποψήφιου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος Αθανάσιου Χειμάρα και του συνδέσμου κόμματος και περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννη Ιωαννίδη (αίθουσα ΔΗΚΕΧ). Στις 20:00 θα επισκεφθεί το Εκλογικό Κέντρο του υποψήφιου Δημάρχου Χαλκιδέων Αθανάσιου Ζεμπίλη.
Read more...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ

maximos_grafon

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος απαντώντας στον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι αστείο να ρωτά ο κ. Μάγκριώτης αν συμφωνούμε με τις συμβάσεις της Νέας Δημοκρατίας για τα μεγάλα οδικά έργα που αλλάζουν την Ελλάδα, τις οποίες κυρώσαμε στη βουλή και ψήφισε και ο ίδιος και το κόμμα του.

Είναι αδιανόητο ο υφυπουργός Υποδομών να αγνοεί ότι σε ένα δρόμο 175 χιλιομέτρων, με εντελώς νέα χάραξη, όπως ο Ε-65, είναι πιθανό να υπάρξουν προσφυγές στο ΣτΕ. Προκαλεί, όμως, εντύπωση το γεγονός ότι ο κ. υφυπουργός εμφανίζεται να μη γνωρίζει ότι σε ένα οδικό έργο αυτής της έκτασης είναι αναμενόμενο σε θέματα περιβάλλοντος, αρχαιολογίας και μετακίνησης δικτύων να υπάρχουν εκκρεμότητες μέχρι την περάτωσή του. Γι’ αυτό υπάρχει η πολιτική ηγεσία και δεν μπαίνουν όλα στον αυτόματο πιλότο. Προκαλεί επίσης εντύπωση το γεγονός ότι αντί να καταγγέλλει τον παραχωρησιούχο κατασκευαστή που καθυστερεί το έργο, καταγγέλλει για μικροκομματικούς λόγους με ανακρίβειες το δημόσιο.

Όσον αφορά στα περί «αποικιοκρατικών» συμβάσεων για τα διόδια, υπενθυμίζω α) τις συμβάσεις τις ψήφισε και το ΠΑΣΟΚ και β) ότι από το 2012 και μετά θα αρχίσει σταδιακά το Δημόσιο να εισπράττει το 60% των ακαθαρίστων εσόδων και τότε πράγματι μπορεί να γίνει μείωση των διοδίων.  Και ας συγκρίνει αυτό με την Αττική Οδό, όπου με τη σύμβαση επί των ημερών των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, το Δημόσιο για 20 ολόκληρα χρόνια δεν θα εισπράττει τίποτε!

Τέλος,  για τον Αχελώο -όπου για μια ακόμη φορά παραποιεί την αλήθεια- και τα άλλα ζητήματα που υποκριτικά θέτει, παραπέμπω στη χθεσινή μου λεπτομερή δήλωση.

Δυστυχώς, ο κ. Μάγκριώτης ψεύδεται, παρασυρόμενος από κομματικές σκοπιμότητες ενόψει εκλογών, και κατασυκοφαντεί το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης ενδίδοντας στο λαϊκισμό».
Read more...

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

maximos_nd

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ενόψει των εκλογών της 7ης Νοεμβρίου, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτης, περιοδεύοντας στη Θεσσαλία, κατέφυγε για μία ακόμη φορά σε υποσχέσεις και διαστρέβλωση των πεπραγμένων της ΝΔ.

Συγκεκριμένα:

Πρώτον. Περιορίστηκε σε αόριστες υποσχέσεις για την ολοκλήρωση των έργων της λίμνης Κάρλα, του φράγματος Γυρτώνης και της εκτροπής Αχελώου. Δηλαδή για έργα τα οποία είχαν προχωρήσει επί ΝΔ και διεκόπησαν επί των ημερών της σημερινής κυβέρνησης.

Δεύτερον. Δεν παρέλειψε να επαναλάβει όπως και πέρυσι τέτοιο καιρό «κάντε υπομονή τριάντα ημέρες και τα διόδια θα τα μειώσουμε». Αυτό πια αποτελεί εμπαιγμό! Γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Υφυπουργός ότι τις συμβάσεις που έφερε ως κυβέρνηση η ΝΔ τις ψήφισε και το ΠΑΣΟΚ. Και ξέρει επίσης πολύ καλά ότι μέχρι το 2012 δεν μπορεί να συμβεί αυτό που υπόσχεται. Εκείνο το οποίο μπορεί να γίνει -και το έχει επανειλημμένα δηλώσει ο τ. Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς- είναι ότι από το 2012 και μετά θα αρχίσει σταδιακά το Δημόσιο να εισπράττει το 60% των ακαθαρίστων εσόδων και τότε πράγματι μπορεί να γίνει μείωση των διοδίων. Θα πρέπει να επισημάνω ότι το 60% είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα των διαγωνισμών του Δημοσίου συγκρινόμενο με την Αττική Οδό όπου με τη σύμβαση επί των ημερών των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, το Δημόσιο για 20 ολόκληρα χρόνια δεν θα εισπράττει τίποτε.

Τρίτον. Σε ότι αφορά στον Αχελώο, θα πρέπει να υπενθυμίσω στον κ. Μαγκριώτη, ότι το καλοκαίρι του 2010, επί των ημερών του ΠΑΣΟΚ, σταμάτησε και το έργο του φράγματος Συκιάς και η επένδυση της σήραγγας εκτροπής. Και πρέπει φυσικά να υπογραμμίσω ότι η Υπουργός Περιβάλλοντος κα Μπιρμπίλη στο υπόμνημά της προς το ΣτΕ, όταν έγινε η προσφυγή εναντίον του έργου, όχι μόνο δεν υποστήριξε την ολοκλήρωσή του αλλά τάχθηκε υπέρ της διακοπής του. Όσον αφορά στα περί περιβαλλοντικών και διαχειριστικών μελετών παραπέμπω στο άρθρο του τ. Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά στην εφημερίδα «Ελευθερία» (14-3-2010), όπου υπάρχει πλήρης απάντηση.

Τέταρτον. Αναφορικά με τον Ε-65, πέραν της απάντησης που έδωσα χθες ότι ψηφίστηκε η σύμβαση και από το ΠΑΣΟΚ χωρίς να αρθρωθεί καμία διαφωνία για τις μελέτες διότι ήταν πλήρεις, πρέπει να επισημάνω ότι είναι απόλυτα ανακριβές ότι μέχρι τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 παραδόθηκε μόνο το 15% των απαλλοτριώσεων. Σε ενημερωτικά σημειώματα της «Εγνατίας» που ήταν η επιβλέπουσα αρχή και υπεύθυνη για την προώθηση των απαλλοτριώσεων, αναφέρεται ότι είχαν εκδοθεί αποφάσεις επίταξης για το 80% των απαλλοτριωμένων ιδιοκτησιών. Προς τούτο είχαν καταβληθεί αποζημιώσεις επίταξης στο μεν Νομό Καρδίτσας στο 75% και σε όλο το έργο στο 50% των απαλλοτριούμενων ιδιοκτησιών. Γνωρίζει επίσης ότι από την προηγούμενη κυβέρνηση είχαν αποσταλεί έγγραφες παρατηρήσεις εντός του 2009 στον παραχωρησιούχο για την καθυστέρηση του έργου.

Το ερώτημα είναι: ενώ ο κ. Υφυπουργός αναφέρεται σε ευθύνες του Δημοσίου δεν βρίσκει ούτε μία λέξη για τις ευθύνες του παραχωρησιούχου κατασκευαστή. Και πέραν αυτού γνωρίζει ότι το Δημόσιο δεν αποδέχεται και δεν μπορεί να αποδεχθεί τις ενστάσεις και τις προσφυγές των παραχωρησιούχων για τις απαλλοτριώσεις διότι είχαν όλη την άνεση να κατασκευάζουν τμήματα του έργου και έτσι να είναι συνεπείς στις ενδιάμεσες προθεσμίες, στις οποίες σήμερα δεν είναι;

Τέλος, για τα επιμέρους μεγάλα έργα στην περιοχή (δρόμοι προς Ελασσόνα-Κοζάνη και Φάρσαλα), είναι γνωστό ότι οι μελέτες άρχισαν επί ΝΔ. Φυσικό, όμως είναι τέτοιου μεγέθους έργα, πολλές φορές, να μην προβαίνουν να ολοκληρωθούν στο πλαίσιο μιας κυβέρνησης. Είναι ωστόσο, μικροψυχία, ο κ. Μαγκριώτης να μην αναγνωρίζει το τεράστιο έργο που έγινε στον τομέα των Δημόσιων Έργων επί των κυβερνήσεων της ΝΔ».
Read more...

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ: Να σταματήσει το παραμύθι με την προετοιμασία της δημοπράτησης του Ε-65 - Είστε πια ένα χρόνο κυβέρνηση!

maximos

«Να σταματήσει το παραμύθι με την προετοιμασία της δημοπράτησης των έργων παραχώρησης από την προηγούμενη κυβέρνηση. Η σύμβαση παραχώρησης του Ε-65 ψηφίστηκε και από εσάς όταν ήσασταν αντιπολίτευση» επισημαίνει ο Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την απάντηση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη για τις καθυστερήσεις στα έργα του άξονα κεντρικής Ελλάδος.

Όπως τονίζει ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης «η σύμβαση παραχώρησης που κυρώθηκε στη Βουλή συνοδεύονταν από όλες τις τεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες και τους εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους. Τότε δεν διατυπώνατε ενστάσεις για την προετοιμασία και ορθώς, διότι όλες οι μελέτες ήταν πλήρεις».

Η κοινή λογική λέει ότι οποιαδήποτε και αν ήταν η χάραξη του Ε-65, ενός νέου εξ’ ολοκλήρου δρόμου 175 χιλιομέτρων θα υπήρχαν προσφυγές στο ΣτΕ για περιβαλλοντικούς λόγους. Το θέμα είναι πώς αντιμετωπίζεται το ζήτημα της ολοκλήρωσης των έργων από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Άλλωστε, για την προστασία του λύκου και της αρκούδας, όπως είχε εξηγήσει ο τότε υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ. Γιώργος Σουφλιάς έγιναν αλλαγές στο έργο που κόστισαν επιπλέον 120 εκατομμύρια ευρώ.

Τέλος, σε ό, τι αφορά στις περίφημες απαλλοτριώσεις υπενθυμίζω ότι με τη σύμβαση που κυρώθηκε στη βουλή ψηφίσθηκε και σχετική διάταξη για την επιτάχυνση των απαλλοτριώσεων.

Είστε πια ένα χρόνο στην κυβέρνηση. Έπρεπε να αντιμετωπίσετε τα θέματα αυτά που είναι φυσικό να υπάρχουν σε ένα τέτοιο έργο, όπως και τα θέματα προστριβών μεταξύ της κοινοπραξίας. Αντ’ αυτού καταφεύγετε σε υπεκφυγές ελάχιστα πιστευτές».

Η απάντηση του κ. Μαγκριώτη στην ερώτηση του κ. Χαρακόπουλου που ανέδειξε το θέμα στη Βουλή αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

«Δεν έχει γίνει καμία ανακοίνωση του Παραχωρησιούχου προς το Δημόσιο για διακοπή εργασιών ή για αποχώρηση μέλους της  Κατασκευαστικής  Κοινοπραξίας. Εάν υπάρχουν ορισμένα εσωτερικά προβλήματα στην Κοινοπραξία, αυτά δεν αφορούν το Δημόσιο και δεν γνωστοποιούνται σε αυτό, δεδομένου ότι ο Παραχωρησιούχος είναι ο μόνος υπεύθυνος έναντι του Δημοσίου.

Η χρηματοδότηση του έργου γίνεται κανονικά. Μέχρι σήμερα έχει εξοφληθεί η 1η δόση της Χρηματοδοτικής Συμβολής του Δημοσίου, όπως προβλέπεται από τη Σύμβαση Παραχώρησης. Η δεύτερη δόση της Χρηματοδοτικής Συμβολής, η  οποία  κατά τη Σύμβαση έπρεπε να καταβληθεί την 31.03.10, και εφόσον είχαν  ολοκληρωθεί οι εργασίες της δεύτερης αποκλειστικής τμηματικής προθεσμίας, δεν  έχει ακόμη καταβληθεί διότι δεν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ως άνω προθεσμίας. Εξ' αυτού του γεγονότος, ο Παραχωρησιούχος δεν έχει ζητήσει ακόμη τα χρήματα της δεύτερης δόσης της Χρηματοδοτικής Συμβολής. Το συνολικό ποσοστό κατασκευής του έργου μέχρι σήμερα, ανέρχεται σε 13% περίπου.

Σύμφωνα με τη σύμβαση Παραχώρησης το έργο πρέπει να  ολοκληρωθεί μέχρι την 30.09.13. Σοβαρό κίνδυνο ωστόσο για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου εγκυμονούν προσφυγές εναντίον των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων, οι οποίες έγιναν από διαφόρους ιδιώτες και συλλόγους τόσο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσο και στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Συγκεκριμένα έχουν γίνει :

-Προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με τον ισχυρισμό ότι οι ΜΠΕ του έργου δεν έχουν αντιμετωπίσει κατά τρόπο ορθό τα περιβαλλοντικά προβλήματα που θα προκύψουν από την κατασκευή του στην περιοχή που αναπτύσσεται ο άξονας Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65).

-Προσφυγή στο ΣτΕ με την οποία ζητείται η ακύρωση της
ΚΥΑ έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του τμήματος του Ε-65 από Καλαμπάκα έως τη διασταύρωση με την Εγνατία Οδό, διότι ο Ε-65 και ιδιαίτερα ο κόμβος σύνδεσης με την Εγνατία Οδό αναπτύσσονται εντός του βιοτόπου της καφέ αρκούδας και διασχίζουν προστατευόμενες περιοχές. Ήδη το ΣτΕ έχει εκδώσει απόφαση προσωρινής αναστολής εργασιών στο τμήμα αυτό. Το Υπ. ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ. καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων, που οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην δημοπράτηση του έργου χωρίς την απαιτούμενη προετοιμασία από την προηγούμενη κυβέρνηση».

Read more...

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ

maximos_nd

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού ΝΔ, βουλευτής Λαρίσης, Μάξιμος Χαρακόπουλος κληθείς να σχολιάσει την αποκάλυψη του ΕΤ έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η αποκάλυψη του Ελεύθερου Τύπου για το ποιος είναι ο πρωθυπουργός που μίλησε για διεφθαρμένη χώρα, σύμφωνα με τον κ. Γιούνκερ, είναι κόλαφος για το ΠΑΣΟΚ και το μηχανισμό της κυβερνητικής προπαγάνδας.

Το Σαββατοκύριακο ζήσαμε ένα όργιο παραπληροφόρησης και διαστρέβλωσης της αλήθειας, που δείχνει σε τι μεθόδους είναι ικανό να καταφύγει το κυβερνών κόμμα για να αποσείσει τις τεράστιες ευθύνες του για την υπαγωγή της χώρας στην τριμερή επιτήρηση. Το ψέμα, όμως έχει κοντά πόδια…».

Read more...

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Πρωτάκια» μετακινούνται με λεωφορεία του ΚΤΕΛ - Θέτει ζήτημα ασφαλούς μετακίνησης μαθητών

maximosvoulideltiotipou2

Ζήτημα ασφαλούς μετακίνησης των μαθητών που κατοικούν σε χωριά όπου δεν λειτουργούν δημοτικά σχολεία και αναγκάζονται να μετακινούνται ασυνόδευτα με λεωφορεία του ΚΤΕΛ στο πλησιέστερο σχολείο θέτει με ερώτησή του προς την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ και βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.

Στην ερώτησή του ο Θεσσαλός πολιτικός επισημαίνει τους κινδύνους αυτής της πρακτικής και ζητά από την αρμόδια Υπουργό να λάβει πρωτοβουλία ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή και κυρίως η ασφαλής μεταφορά των παιδιών.

Η ερώτηση του κ. Χαρακόπουλου έχει ως εξής:

«Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με πολλά προβλήματα για τους μαθητές. Οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών, τα τμήματα με υπεράριθμους μαθητές, οι καταλήψεις στα σχολεία αποτελούν μερικά από αυτά.

Και σαν επιστέγασμα της κακής αυτής εικόνας στα σχολεία, δημοσιεύματα στον Τύπο της περιφέρειας αναδεικνύουν την κραυγή αγωνίας των γονιών που εγείρουν ζήτημα ασφαλούς μετακίνησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τούτο διότι πλέον μικρά παιδιά μετακινούνται με λεωφορεία του ΚΤΕΛ στα σχολεία τους, αντί των ταξί, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, μαθητές που κατοικούν σε χωριά όπου δεν λειτουργούν πλέον δημοτικά σχολεία ήδη από τη νηπιακή ηλικία αναγκάζονται να μετακινούνται ασυνόδευτοι. Όπως καταγγέλλεται, στα λεωφορεία του ΚΤΕΛ δεν υπάρχει συνοδός, με αποτέλεσμα οι γονείς να αγωνιούν καθημερινά για την ασφάλεια των παιδιών τους».

Κατόπιν τούτων ο κ. Χαρακόπουλος ρωτά την αρμόδια υπουργό:

Τι προτίθεστε να πράξετε προκειμένου να εξασφαλίσετε την ομαλή, απρόσκοπτη και κυρίως ασφαλή μεταφορά των παιδιών τη φετινή χρονιά;
Read more...

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: Να επανέλθει ο νόμος της ΝΔ για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών

maximosvoulideltiotipou

Την επαναφορά των ευεργετικών διατάξεων που καθιερώθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και τη στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών εν γένει στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία ζητά με ερώτησή του προς τους Υπουργούς Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων και Οικονομικών ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.

Στην ερώτηση του Θεσσαλού πολιτικού αναφέρονται αναλυτικά τα εξής:

«Το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας σε συνδυασμό με τις αυξητικές τάσεις της ανεργίας λόγω των πρόσφατων οικονομικών μέτρων της κυβέρνησης αποτελούν θρυαλλίδα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας.

Γι’ αυτό και στο παρελθόν υπήρξαν πολιτικές πρωτοβουλίες στήριξης της πολύτεκνης οικογένειας. Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, με το ν. 3255/2004, απέκτησαν το προνόμιο να εγγράφονται σε ειδικό πίνακα και να διορίζονται απευθείας σε θέσεις εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Αντί αυτών και παρά το ότι για πρώτη φορά μετά το 1981 από την εφαρμογή του ν. 3255/2004 η μεταβολή του αριθμού των παιδιών κάτω των 5 ετών απέκτησε θετικό πρόσημο με αυξητική τάση μέχρι και το 2009, η κυβέρνηση με το ν. 3848/2010 κατήργησε τις ευεργετικές διατάξεις για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που καθιερώθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Είναι αδιανόητο τη στιγμή που η χώρα διέρχεται τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων δεκαετιών, την οποία εκ των πραγμάτων βιώνουν πιο έντονα οι πολυμελείς οικογένειες, η πολιτεία αντί να δείχνει την επιβαλλόμενη κοινωνική ευαισθησία, να προχωρά σε ανατροπή υφιστάμενων μέτρων στήριξης των πολύτεκνων εκπαιδευτικών».

Κατόπιν τούτων ο κ. Χαρακόπουλος ρωτά τους αρμόδιους υπουργούς:

  1. Προτίθεστε να επαναφέρετε το προϋπάρχον νομοθετικό καθεστώς για το διορισμό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών;
  2. Με ποιο τρόπο θα στηρίξετε τις πολύτεκνες οικογένειες που βιώνουν οξύτερα τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, ενώ τα προβλήματα της ανεργίας και της υπογεννητικότητας διαρκώς εντείνονται;
Read more...

ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ ΣΕ ΜΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ: Με το σταγονόμετρο η συνέχιση της νιτρορύπανσης - Δεν περιλαμβάνεται στις 2 νέες προσκλήσεις η Θεσσαλία!

maximos

Θα συνεχιστούν τα αγροπεριβαλλοντικά προγράμματα (συνολικού ύψους περίπου 400 εκ. ευρώ) διαβεβαιώνει ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκανδαλίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ωστόσο, από την απάντηση του κ. Σκανδαλίδη προκύπτει ότι στις δύο νέες προσκλήσεις που θα προκηρυχθούν δεν περιλαμβάνεται η Θεσσαλία!

Ο κ. Χαρακόπουλος σε δήλωσή του επισημαίνει ότι: «Η πίεση του αγροτικού κόσμου στη δυσχερή αυτή οικονομική φάση έφερε ένα πρώτο αποτέλεσμα, την επίσημη δέσμευση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τη συνέχιση των προγραμμάτων. Μένει όμως να δούμε στην πράξη πότε και πώς θα υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις αυτές. Μας προβληματίζει το γεγονός ότι για την ώρα ο Υπουργός έχει προαναγγείλει την προκήρυξη δύο μόνο προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος ύψους 30 εκ. ευρώ, οι οποίες όμως δεν περιλαμβάνουν τη Θεσσαλία.»

Στην απάντησή του κ. Σκανδαλίδη, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα εξής:

«Στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2007-13 Αλέξανδρος Μπαλτατζής» και συγκεκριμένα στον Άξονα 2 Μέτρο 2.1.4 «Γεωργοπεριβαλλοντικές ενισχύσεις» προβλέπεται η συνέχιση του προγράμματος «Μείωση της Νιτρορύπανσης γεωργικής προέλευσης» με τον τίτλο δράσης 2.1 «Προστασία των ευαίσθητων στα νιτρικά περιοχών». Όσοι παραγωγοί έχουν ήδη ενταχθεί από την προηγούμενη προγραμματική περίοδο (έτη 2005 και 2006), συνεχίζουν κανονικά να εφαρμόζουν το μέτρο με τα όσα προβλέπονται στις ισχύουσες για εκείνη την περίοδο αποφάσεις.

Επισημαίνεται ότι, το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2007-2013 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» βαρύνεται από ένα περιορισμένο χρηματοδοτικό σχήμα (υψηλές ανειλημμένες υποχρεώσεις), που δεν επιτρέπει την αποτελεσματική προώθηση των στρατηγικών του στόχων.

Ειδικότερα, σε ορισμένες δράσεις, όπως τα γεωργοπεριβαλλοντικά, οι υποχρεώσεις καλύπτουν το 80% και πλέον των διαθέσιμων πιστώσεων, γεγονός που δεν επέτρεπε την έκδοση νέων προκηρύξεων στα Μέτρα αυτά.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού και προκειμένου να στηριχθούν τα γεωργοπεριβαλλοντικά Μέτρα, που αποτελούν βασικό στόχο της «πράσινης ανάπτυξης» αλλά και του στρατηγικού στόχου του Π.Α.Α. για την προστασία του περιβάλλοντος (Άξονας 2), στο πλαίσιο της διαδικασίας αναθεώρησης, η Επιτροπή Παρακολούθησης του Προγράμματος συνεδρίασε στις 24-6-2010 και αποφάσισε, μέσω της ανακατανομής των πόρων, να εξοικονομήσει πιστώσεις συνολικού ύψους περίπου 400 εκατ. € που θα κατευθυνθούν στα γεωργοπεριβαλλοντικά μέτρα, έτσι ώστε να καταστεί εφικτή η υλοποίηση των αντίστοιχων δράσεων».

Read more...